Gå til innhold

nordixnett? noe dritt?

kentove91

Anbefalte innlegg

hei. jeg har noe som heter nordix nett og sliter veeeeldig mye får tiden med nettet.

det som skjer er: nettet detter ut sånn fra 3-6 ganger om dagen... nettet kan komme i bølger, det jeg mener med det er at jeg som spiller CS har oversikt over det vi kaller

Ping. så jeg spiller mye på en tysk server og en norsk server.. men noen ganger hopper nettet opp i taket og så blir det dårlig. er klar over at nettet ikke er så suuupert men da vi fikk det var normal ping på den norske servern alt fra 40-60 og dette er jeg fårnøyd

med... men! som forexsempel akkurat nå sitter jeg med alle serverne med ping alt fra: 160-260..... dette går ikke blir jo seffølgelig kicka stadig vekk.... å siden mamma

bare bruker det til nettby... lol mamma har nettby og msn. og nå gikk jeg opp og gikk ut av alt som var og finne som fil delings ting ovs ovs. men nettet er stadig ikke bedre.. er det noen som kan fårklare dette? nedlasting hastighet er: 900 kbps opplasting er: 550

står det ifølge en test jeg nettopp gjorde. å jeg kan ikke så mye om dette... men det ska jo være mer en nåkk?

hva er det som skjer?

Endret av kentove91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...

Hei

Normalt sett skal dette fungere bra. Det er 5G sendere og raske svartider.

Dersom du har montert antennen selv kan det være at den ikke har rett vinkel mot hovedsender. Dersom det er over hav så kan flo/fjære/stille hav generere refleksoner og dermed høye pingtider. I så tilfelle kan det være en mulighet å bytte til en long-range sender. Den har bedre nøyaktighet.

Foreslår at du tar kontakt med Nordix Data AS på tlf. 77662600 og ber de måle sambandet.

steg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...