ecko Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 jeg satt i dag å lurte på hvorfor i helvette man rødmer. hvordan kan det hjelpe menneskets eksistens med å si "dette er flut! gå å hjem deg!" det må være den snåleste kroppsfunksjonen jeg vet om. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Pulsen stiger, så det blir pumpet mer blod. Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Og da skal jeg bli rødsprengt i fjeset? Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Hadde du hatt slike "kronblader" som "flodhest-dinosauren" hadde, så hadde blodet blitt pumpet inn der og gjort dem store og mere fargerik, det er brukt for å gi signal til kjerringene at du er parringsklar. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Når man rødmer er det som oftes pga. en pinlig situasjon. Da stiger hjerneaktiviteten noen vedlig og det blit pumpet mye blod opp i hodet og da blir du naturlig nok rød Lenke til kommentar
Steina Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Er jo ikke alle som rødmer? Er det ikke alle det vises på, eller er de sånne følelsesløse mennesker som ikke synes noe er pinlig? Lenke til kommentar
ecko Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 kroppen skulle ha funnet en bedre måte å få det til å funke på. blodet renger jo ikke å kjøre helt ytterst i huden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå