Gå til innhold

COD4 skal gå i strupen på halo

Shadowz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tro om noen på Infinity ward så en rosa gris fly forbi vinduet sitt?

9425971[/snapback]

Agreed.

Har ikke trua på at de blir #1 på PS3, hvertfall når de ikke gir PS3-brukerne beta. Demo blir det sikkert ikke :)

Synes IW har skrytt LITT for mye av dette spillet sitt i det siste. Det bør faen meg bli bra også...

Lenke til kommentar

tror ikke cod skal ha noen problemer med å selge på ps3.

Jeg er iallefall solgt.

For min del står det mellom cod4 og ut3, haze er jeg ikke så spent på lenger.

synes jeg cod ser milevis bedre ut enn halo. Kan ikke begripe at noen vil foretrekke halo, vel noen over 14 da

personlig er jeg ganske lei av alle spillene som er myntet på 12 årige sinn, man merker at mange spill er "dummet ned" for mass appeal

uten cod hadde dette blitt en trist høst for min del

Endret av Shadowz
Lenke til kommentar
synes jeg cod ser milevis bedre ut enn halo. Kan ikke begripe at noen vil foretrekke halo, vel noen over 14 da

personlig er jeg ganske lei av alle spillene som er myntet på 12 årige sinn, man merker at mange spill er "dummet ned" for mass appeal

9427101[/snapback]

Ikke for å gå off topic, men ble veldig nysgjerrig på hva det er med Halo du ser på som barnslig? Fargene? :p

Lenke til kommentar

For min del er dette sansynligvis årets spill. Misforstå meg rett: Jeg skal også ha Halo 3, Bioshock, Mass Effect og alle andre godtitlene. Men det er dette jeg gleder meg mest til. Tatt i betraktning hvor gjennomført CoD4 er, synes jeg utviklerne bør få lov til å skryte litt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...