Gjest Slettet+8745264 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Har en DVI Dual Link-port jeg gjerne skulle delt i to, og fått velge mellom utgang til TV og PC-skjerm. PC-skjermen bruker VGA (DVI->VGA-converter), mens jeg bruker HDMI til TVen (DVI->HDMI-converter). Finnes det en ren DVI-switch som faktisk funker til dette? Finner mye diverse DVI-switcher på nett, men det er tydeligvis mange forskjellige forutsetninger for at de skal funke (som f.eks. at konvertering fra dvi-> vga ikke er mulig ut fra switchen osv..). EDIT: Oppløsningen på TVen er forresten 1920x1080, ser det er en del switcher som ikke takler mer enn 1600x1200.. Endret 4. september 2007 av Slettet+8745264 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Hvis du har en utgang fra skjermkort som skal til to forskjellige skjermer så er det vel ikke en switch du skal ha, men en splitter. En switch brukes når du har to PCer og en skjerm. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Joda, godt mulig, men i utgangspunktet skal jeg jo ikke splitte signalene og kjøre begge skjermene samtidig, men velge hvilken kabel som skal brukes.. Likner litt på en switch i mine tanker. Dessuten har jeg ikke sett noen DVI-splitter som ikke er en boks med 1 inngang og 2 eller flere utganger.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå