EliteNerd Skrevet 25. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg har greid å knust sjermen på min 5720z, så jeg koblet til en sjerm men jeg klarer bare å kjøre den i sikkerhets modus noen som vet kva jeg må gjør for å få til å kjøre den på vanlig måte? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2009 Noen som har prøvd Windows 7 på denne maskina? Det funker nemlig ikke å boote, og har aldri gjort det heller. Lenke til kommentar
Superagurken Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Noen som har prøvd Windows 7 på denne maskina? Det funker nemlig ikke å boote, og har aldri gjort det heller. Jeg kjører windows 7 ganske greit på den. Noen småproblemer med USB-utstyr etter at den har vært i standby, og den bruker lang tid på å slå seg av. Har også tidvis problemer med å få tilgang til partisjon nummer 2 på disken, men utenom det er det problemfritt. Et godt tips er å bare bruke driverne du får i windows 7, og via windows update. Vista-driverene som Acer har liggende på sine sider gir problemer. Halvparten lar seg ikke installere, og i hvertfall en av dem gir bluescreen. Lenke til kommentar
David123 Skrevet 14. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2009 Hei=) Har klart å knuse skjermen på pcen min Så da lurte jeg på hvordan jeg kan skru av den standby tingen (om det er mulig da) Sånn at jeg kan ha maskina lukket mens den fortsatt er i gang. Takker for svar=) Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 På strøminstillinger i OS-et du bruker finnes det alternativer for hva som skal skje når du lukker lokket. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 Noen som er interessert i å kjøpe en 5720zg (kjøpt i september 07 tror jeg det var)? Jeg har oppgradert den med 4gb ram, og den er ellers pent brukt. Har en liten skramme i ene hjørnet av plastikken rundt skjermen. PM! Lenke til kommentar
kremmer Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Hei. Jeg installerte xp for en ukes tid siden, har slitt litt med å finne driver for at lyden skal funke.. Er ikke akkurat genuint datanørd, men burde ikke være som vanskelig. Noen som har noen tips? Resten av driverene er gud, bare lyden som ikke vil. Kjøpte datamaskinen på elprice september 07. Takker MvH En liten optimist i verden.. Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Heisann, kjøpte min 5720ZG i sommerferien 2008. Den har funket perfekt frem til for noen dager siden. Lyden begynte plutselig å skurre fælt og det høres ut som høytalerne er sprengt men det kommer lyd ut uansett. Noen som har kjennskap til dette problemet. Tror ikke de er sprengt da jeg kun bruker headset og ALDRI høytalerne. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 Har denne pc'n nå, men etter ett år har begynner den å bli tregere og tregere. Nå lagger den til og med når jeg spiller CS 1.6... Noen har peil på noen oppdateringer eller noe som kunne hjulpet? Lenke til kommentar
Vrinsk Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Rens vifte filteret. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Test harddisken.. Er det ikke noe feil med den, kjør slettende recovery. Simple Lenke til kommentar
cg1 Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Har et jævlig irriterende problem med min 5720zFikk den akkurat tilbake fra service og begynte å oppdatere vista. Mens oppdateringene tikket og gikk rippet jeg noen cder over til pcn....dette funka som bare det helt til jeg måtte starte maskina på nytt etter en av oppdateringene. Når jeg kom inn på maskina igjen la jeg en ny cd inn i pcn og den begynte å snurre, men så skjedde det ingen verdens ting. Så på enhetsbehandling og kunne ikke finne noen dvd/cd rom noe sted. Gjenopprettet da maskina til den standen den var da den kom fra service og fortsatt ingen dvd/cd rom..... Har prøvd å sette i spill, dvd film og musikk men fortsatt kommer den ikke noen vei. Noen tips? prøvde denne uten noe hell https://www.diskusjon.no/index.php?s=hardwa...owtopic=1053019 Det løste seg selv!!! Etter 2-3 vista oppdateringer var den tilbake igjen Vet ikke om du har løst varmeproblemet men hos meg var det fordi den var full av støv der luften kommer inn bak. For å fjerne dette må du ta av dekslet og løsne de to varmelederne, støvet samler seg mellom dem for å hindre at det kommer inn i pcen, du ser ikke støvet før du fjerner dem og det går ikke å fjerne det ved å blåse eller bruke støvsuger, min gikk ned fra 90 grader på flatt bord til 55 Det er en enkel oppgave å utføre. Lenke til kommentar
mjskovly Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Noen som har noen tips å gå fram for å formatere å installere en ren vista versjon (vil si uten acers irriterende møkkaprogrammer)? Fins det andre, eventuelt bedre drivere til pcen enn de acer legger ut? Tenker da spesielt på skjermkort og nettverk. Problem løst Endret 5. april 2009 av mjskovly Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Installerte nylig 64Bit Windows 7 på maskinen, fungerer utmerket foreløpig. Endret 8. april 2009 av arian Lenke til kommentar
Reodor_Felgen Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 Hei. Jeg har lagt ut XP drivere til denne maskinen på piratebay, legger ved en link her: http://thepiratebay.org/torrent/4679257 Disse driverene fungerte helt fint på min pc, med XP pro Sp3. Skjermdriverene som er med der er til Geforce 8600mGT, men trenger du andre skjerm drivere så går du inn på laptopvideo2go.com og laster ned de du trenger:) håper dette hjelper noen. Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 17. april 2009 Rapporter Del Skrevet 17. april 2009 Heisann, ser ut til at Acer har lagt ut alle driverne sine som også hører til windows xp. Noen som kan bekrefte at disse funker? Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 (endret) bump Prøv! Tror ikke driverne på produsenten sine sider er skumle. Endret 18. april 2009 av Trainman Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 Tja, kan jo gjøre det, men burde jeg da brenne ut recovery på cd? eller blir det liggende på pc'en etter at jeg har formatert og lagt inn windows xp? Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 Brenne ut recovery-cd`en burde du uansett gjøre, men den forblir uberørt ved installering av XP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå