Aizen Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 noen her som har reinnstallert pcen? det følgte jo med en sånnen recovery cd, er det bare sett den i å starte pcen så vil pcen være sånt som den var når jeg fikk den? Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Nå skal jeg installere xp men MÅ bare vite en ting før jeg begynner. når jeg har installert xp kan jeg da få tilbake vista? sånt som pcen var da jeg kjøpte den? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Jau, du kan boote og trykke alt+f10, men ville ikke stolt alt for mye på den, så anbefaler å brenne en recovery-skive av Vista først. OG btw, lyden min var helt knallfin før jeg innstallerte til XP. Da kom kattekvernlyden. Lenke til kommentar
Toc Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Dette innlegget skrives på Acer Aspire 5720 zg, via trådløst etter å ha bootet opp live-cd'en til Linux Mandriva 2008 spring. Det eneste jeg sålangt ikke får liv i "out of the box", er det integrerte webcamet. Tiltalende grensesnitt og rask surfing. Jeg må si det frister å forske mer på denne når jeg får tid. Endret 7. september 2008 av Toc Lenke til kommentar
Niram Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Er så møkka lei denne pc'n.. Aner ikke hvorfor jeg kjøpte den en gang i tida! Skal inn på service nå, disk- feil for andre gang. Men det er forsåvidt greit.. Er de små feilene jeg irriterer meg over.. Menmen, overlever vel.. Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 hei har reinstallert vista igjen:) men det va en god side jeg fikk for leeenge si av en av dere på dette forumet men finner den ikke igjen:( Kjermkort drivere? noen sykt bra kjermkortdriver til denne pcen???? pliiiiiis Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Du finner modda skjermkortdrivere på laptopvideo2go.com, samt instruksjoner på hvordan du enkelt innstallerer de. Hvorfor ga du opp XP? Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Du finner modda skjermkortdrivere på laptopvideo2go.com, samt instruksjoner på hvordan du enkelt innstallerer de. Hvorfor ga du opp XP? Hadde ikke xp cden . hadde bare en oppgraderings cd men takk for svar:) du kan ikke linke til en god driver da?(A) jeg vet ikke hvilken jeg skal ta:P Endret 10. september 2008 av Aizen Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Til Vista eller XP? Uansett, du tar de på Latest Drivers. Si fra hvis du trenger mere hjelp Lenke til kommentar
sforum Skrevet 14. september 2008 Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 Hei! På min 5720zg kommer det kun lyd fra den høyre høytaleren. Er det slik for andre også eller er det noe feil med min? Lenke til kommentar
themorn Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Hei, sliter veldig med en utrolig irriterende ulyd på vifta i min 5720ZG. Muligens ødelagt, så jeg lurte på om noen visste hvor jeg eventuelt kunne finne en replacement vifte, eller om hele problemet kunne løses på en annen måte? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Hei, sliter veldig med en utrolig irriterende ulyd på vifta i min 5720ZG. Muligens ødelagt, så jeg lurte på om noen visste hvor jeg eventuelt kunne finne en replacement vifte, eller om hele problemet kunne løses på en annen måte? Åpne den og sjekka om det er mye støv eller kanskje noe som har satt seg fast. Er ikke spesielt vanskelig. Dekselet sitter ganske så hardt fast så du må tørre å ta i litt uten å ødelegge det. Hvis du er veldig redd for slikt kan du levere den på service der du kjøpte den. Lenke til kommentar
themorn Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Hei, sliter veldig med en utrolig irriterende ulyd på vifta i min 5720ZG. Muligens ødelagt, så jeg lurte på om noen visste hvor jeg eventuelt kunne finne en replacement vifte, eller om hele problemet kunne løses på en annen måte? Åpne den og sjekka om det er mye støv eller kanskje noe som har satt seg fast. Er ikke spesielt vanskelig. Dekselet sitter ganske så hardt fast så du må tørre å ta i litt uten å ødelegge det. Hvis du er veldig redd for slikt kan du levere den på service der du kjøpte den. Problemet er vel det at jeg antageligvis har ødelagt noe når jeg var inne å fjerna støv sist. Har ingen annen PC for øyeblikket, så ser helst etter løsninger hvor jeg kan unngå å sende hele greia på service. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Hei, sliter veldig med en utrolig irriterende ulyd på vifta i min 5720ZG. Muligens ødelagt, så jeg lurte på om noen visste hvor jeg eventuelt kunne finne en replacement vifte, eller om hele problemet kunne løses på en annen måte? Åpne den og sjekka om det er mye støv eller kanskje noe som har satt seg fast. Er ikke spesielt vanskelig. Dekselet sitter ganske så hardt fast så du må tørre å ta i litt uten å ødelegge det. Hvis du er veldig redd for slikt kan du levere den på service der du kjøpte den. Problemet er vel det at jeg antageligvis har ødelagt noe når jeg var inne å fjerna støv sist. Har ingen annen PC for øyeblikket, så ser helst etter løsninger hvor jeg kan unngå å sende hele greia på service. Tror det skal finnes noen mål av vifta så du kan kjøpe en ny en. Eventuelt ring Elprice eller hvor du nå kjøpte dne og si at vifta er defekt og at du trenger ei ny. Kanskje de krever å få den gamle innsendt, men verdt et forsøk. Skal faktisk ringe og høre om batteriet nå. Etter jeg innstallerte XP droppa batteritiden til ca. 1 time bare. Før fikk jeg ut 1:45. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 vet noen hvordan man "åpner dataen"? skrudde opp alle skruene, men likevel sitter dekselet bom fast, bortsett fra på den ene siden. hjelp! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 vet noen hvordan man "åpner dataen"? skrudde opp alle skruene, men likevel sitter dekselet bom fast, bortsett fra på den ene siden. hjelp! Jeg håper du har skrudd opp de rette skruene. Det er 4 stk, hvor alle er innenfor et slags deksel inne under der. Ikke helt ved kantene av PC-en, men der hvor du ser det er "vifteutganger". Allikevel er det jævla hardt å få den opp. Det gjelder å tørre å ta i en del uten å ødelegge selvsagt, og skru og lirke en del. Til slutt klarer du det Lenke til kommentar
Masticore- Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Sliter med at laptopen skrur seg av helt plutselig. Det skjedde midt i uka en gang, så skrudde jeg den på og alt var bra. Så kom helga, jeg dro på et lite lan med noen kammerater, der skrudde den av seg hele tiden, jeg trodde det var pga. varme. Jeg lukka opp vinduer og satte cdkovere under pc'en, men dette hjalp ikke. Så var lanet ferdig. Når jeg kom hjem fortsatte den å skru seg av hele mandagen. Resten av uka skjedde det aldri mer. Så kom helga igjen (forrige helg) og jeg dro på lan igjen, samme skjer hele tiden. Jeg blir gal. Drar hjem, samme skjer der resten av dagen. Har enda ikke skjedd i dag (tirsdag). Vurderer å dra til Elprice og få den reparert. Noen som vet noe ? Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Sliter med at laptopen skrur seg av helt plutselig. Det skjedde midt i uka en gang, så skrudde jeg den på og alt var bra. Så kom helga, jeg dro på et lite lan med noen kammerater, der skrudde den av seg hele tiden, jeg trodde det var pga. varme. Jeg lukka opp vinduer og satte cdkovere under pc'en, men dette hjalp ikke. Så var lanet ferdig. Når jeg kom hjem fortsatte den å skru seg av hele mandagen. Resten av uka skjedde det aldri mer. Så kom helga igjen (forrige helg) og jeg dro på lan igjen, samme skjer hele tiden. Jeg blir gal. Drar hjem, samme skjer der resten av dagen. Har enda ikke skjedd i dag (tirsdag). Vurderer å dra til Elprice og få den reparert. Noen som vet noe ? hehe. uforklarlige ting kan sje på lan. Hva med en eventuell virus-sjekk? Lenke til kommentar
Masticore- Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Skjer både i Ubuntu og Vista, har scanna for virus, finner ingenting. Tviler på at det virus uansett :s Lenke til kommentar
cfx86 Skrevet 25. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2008 Må installere OSet på nytt.. Blir også alt på DATA (D:) slettet?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå