Hanska Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hva gjør man når PC'en crasher under flashing av BIOS? Er det mulig å fikse dette selv, eller er hovedkortet dødt? Andre gang det skjer nå - helt utrolig. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 to alternativer: - bytte BIOS-brikken - lodde av BIOS-brikken og laste inn BIOS-programvaren manuelt. Lenke til kommentar
Hanska Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Finnes det noen guider på dette? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 fullt mulig, har du spurt Google? Uansett ikke noe å prøve for nybegynnere. Har du kontaktet butikken/Acer? Jeg ville prøvd meg på en reklamasjon, dette bør enhver kunne gjøre uten å frykte at maskinen ryker... (flashe bios altså, ikke de to utveiene jeg nevner) Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Får ikke en dritt ut av linken til XP-driverene i förstepost, så fant en ny en her. Men er disse riktige? Hva skal jeg velge av 5720z, 5720g og 5720? Og trenger jeg alle som ligger der? Ligger jo minst 4 til webcam greia. Jeg blir meget forvirret. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Du skal ha 5720z Ok edit: Kan noen som har lagt XP på denne guide meg kjapt gjennom hele prosessen? edit 2: Hvordan er det med skjermkortdriverne? Trenger jeg å hernte XP-drivere fra laptopvideo2go.com og legge inn i Nlite? Endret 13. juli 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
ventle Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Det er en bruker som har laget en guide for å legge inn XP på 5920G, kan ikke tenke meg at fremgangsmåten er mye annerledes på 5720ZG. Bruk forumsøket, så finner du det nok... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg har et problem min 5720zg blir overophetetet og skrur seg av , selv om jeg sitter kun på msn feks :S tips? Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Har samme problemet. Og etter 5 minutter med cs så klikker lyden og alt lagger. Utrolig irriterende. Også mange ganger pcn ikke vil på. Den kommer til den pene acer logoen på starten så skrur den av seg xx antall ganger så plutselig går den på. Lenke til kommentar
Dstrand Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg har vert på ferie nå. Så kom jeg hjem og skulle skru på denne Acer 5720ZG som jeg kjøpte i høst så kom det opp Harddisk security.. Noen som har vert borti dette problemet evt. hva pw jeg skal bruke for å starte pcn? Flere som har hatt dette problemet? Lenke til kommentar
M-J Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 noen som har vært borti at toch-padden slår seg helt vill? så fort jeg tar fingeren borti så begynner musepekeren og skjelve og plutselig kan den både høyre og venstreklikke uten vidre. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Jeg har et problem min 5720zg blir overophetetet og skrur seg av ,selv om jeg sitter kun på msn feks :S tips? hadde samme problem, noe som er viktig er at du ikke har den på fanget eller i senga osv. ha den på et ordentlig underlag. Men det jeg måtte gjøre var å skru den opp og ta bort støv som lå forran vifta etter det så har alt vært mye bedre Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Jeg trenger lyddrivere til XP! Healp! Lenke til kommentar
n00ky Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg trenger lyddrivere til XP! Healp! Mener det er ett realtek kort i denne... last ned driver fra realtek kanskje? http://152.104.125.41/downloads/downloadsV...p;GetDown=false Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Det er faktisk link til alle XP-drivere i første post. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Bare glem det. Holdt på noen timer i går og fikk det til til slutt. XP er fantastisk på denne maskina! Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Det som er enda mer fantastisk er når harddisken endelig dør, og jeg endelig får en unnskyldning for å kjøpe deler for å reparere min stasjonære. *Hytte neven mot Acer* Lenke til kommentar
cfx86 Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Har noen andre problemer med at vifta durer annenhvert sekund? ...wooooo......wooooo......woooooo.......wooooo........woooooo Og det med ingen programmer gående. Det skjer spesielt etter oppvekking fra hvilemodus. Jævlig irriterende. Endret 23. juli 2008 av cfx86 Lenke til kommentar
M-J Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 du kjører igen programmer så har du 48 prosesser som går'? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå