Maehra Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg har spilt litt wow på denne maskinen. Personlig fikk jeg 40-60 fps i de store områdene, noe lavere i shattrah o.l. Da hadde jeg grafikken på fullt, så til wow fungerer den bra! 25- mann raids ble det dog aldri, men var i Karazhan. Det gikk helt fint. Tror ikke du blir misfornøyd, selv om jeg kanskje heller ville gått for en compal ifl91 (eller noe i den duren) fra multicom.no. Da kan du også konfigurere slik du vil ha den. Sweet! Det holder lenge. Selv om jeg kanskje blir fortere fornøyd med PC-en enn andre med tanke på at den gamle bærbare datamaskinen min klarte en stødig fps på 10-15 (3-5 i Shattrath eller i raid) med absolutt ALLE settingene på minimum og i windowed mode. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Så ikke tilbake meldingen før nå ... Tror jeg skal ta å kjøpe skjerm selv også få noen til å lodde den på for meg, men hvor får jeg kjøpt skjerm til 5720zg? Når jeg ringte acer, sa de at det ville koste rundt 2-2,5k å fikse den ... Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 FPS med maskina: Counter-Strike: Source---30-40 Call of Duty med LOW på alt: 20-30 SKOLEmaskinene våre har 50-60 på Source for faen! Lenke til kommentar
sforum Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Hei! Har en Acer Aspire 5720ZG som jeg ønsker å formatere, er det mulig å bruke en WIndows Vista Service Pack1 DVD og installere med key en som står klistret under datamaskinen? Og kan jeg bruke en Vista cd på feks engelsk eller gjelder keyen bare til norsk versjon? Til nå har jeg kun brukt det medfølgende gjennopprettingsystemet, men synes det følger med så mange crappy programmer så ønsker en ren installasjon. Og hvis jeg nå installerer Vista på den partisjonen Vista ligger på i dag, og lar gjennopprettingspartisjonen ligge, vil det gå an å legge inn den medfølgende Vista versjonen fra recovery partisjonen igjen senere? Lenke til kommentar
brrah Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 FPS med maskina: Counter-Strike: Source---30-40 Call of Duty med LOW på alt: 20-30 SKOLEmaskinene våre har 50-60 på Source for faen! Husk at du ikke kan sammenligne med alle maskinene i denne tråden da.. Er flere her som har Acer 5920 som har et 8600 GS kort.. 5720 har 8400 GS kort som yter langt dårligere... Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 flott pc, men noen som vet om det er mulig og bytte processor og ram? og hvor jeg kan få tak i dette? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Husk at du ikke kan sammenligne med alle maskinene i denne tråden da.. Er flere her som har Acer 5920 som har et 8600 GS kort.. 5720 har 8400 GS kort som yter langt dårligere... har du sett tittelen på tråden? 5920G har en egen tråd. Lenke til kommentar
brrah Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Ser det nå, ja.. Trodde begge maskinene var under samme tråd, da de i bunn og grunn er nokså like, med unntak av grafikkort... Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 flott pc, men noen som vet om det er mulig og bytte processor og ram? og hvor jeg kan få tak i dette? Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 hvordan skrur man løs viften for å få rengjort? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 flott pc, men noen som vet om det er mulig og bytte processor og ram? og hvor jeg kan få tak i dette? Ja, det er mulig. De fleste store nettbutikkene har det. Tips: begynn søket på prisguide.hardware.no. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 hvordan skrur man løs viften for å få rengjort? Det er to bittesmå skruer du skrur oppm rundt på sidene av vifta. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 må jeg søke på acer? hvordan vet jeg det passer i laptopen? hvordan monterer jeg det? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Prosessor og minnebrikker er generiske komponenter som ikke er merkespesifikke. Du trenger minnebrikker av type SO-DIMM DDR2 667 Mhz (dette klarer du lett å bla deg frem til i prisguiden), og en prosessor fra Core 2 Duo T-serie eller tilsvarende. Av sistnevnte er det mye å velge mellom, så bla. info om hvilken prosessor du har i dag og hva du skal bruke maskinen til som gjør at du må oppgradere hadde vært hjelpsomt... Lenke til kommentar
brrah Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Det kan være lurt å kun ha rambrikker av samme merke i maskina. Hvis ikke kan det oppstå bluescreens og frysing osv... Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Prosessor og minnebrikker er generiske komponenter som ikke er merkespesifikke. Du trenger minnebrikker av type SO-DIMM DDR2 667 Mhz (dette klarer du lett å bla deg frem til i prisguiden), og en prosessor fra Core 2 Duo T-serie eller tilsvarende. Av sistnevnte er det mye å velge mellom, så bla. info om hvilken prosessor du har i dag og hva du skal bruke maskinen til som gjør at du må oppgradere hadde vært hjelpsomt... skal brukes til gaming, vil kunne ha en prosessor som fikser aoc.. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hvilken prosessor har du i dag? Og har du fortsatt 8400M GS skjermkortet som kom originalt i maskinen? I så fall har det lite for seg å oppgradere prosessoren, dette skjermkortet er en solid flaskehals i forhold til spill... Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 har intel pentium dual-core t2310 som fulgte med-.. noe ide om et bra men ikke så altfor dyrt skjermkort? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 dyrt eller billig, det finnes kun en mulighet til å oppgradere skjermkortet i denne maskinen. Du kan kjøpe og sette inn ett 8600M GT beregnet for storebroren 5920G. Hvor du får kjøpt og hva det koster aner jeg ikke, men brukeren ChaosPredicted har gjort det, anbefaler deg å ta kontakt med han. Lenke til kommentar
Dstrand Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Hadde ikke vært dumt og oppgradere prosessoren etterpå heller da. Da denne er noe pinglete spesielt viss du har planer om å spille aoc og andre krevende spill:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå