hvidsten15 Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) jeg finner ikke en eneste grafikkdriver til 8400m GS som står i min 5720zg som funker, er det noen andre som har funnet en som funker? Siste jeg prøvde var denne: 163.75_forceware_winxp_32bit_english_whql men fikk bare beskjed om at den ikke fant maskinvare som stemte med driveren.... En link hadde vert skikkelig kos P.S! Til windows XP. Har leita gjennom alle linkene i første post, har ikke funnet noen som virker. Er heller ingen i listene som er for xp. Endret 19. mai 2008 av .::BaNdiT::. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Du må installere med en modifisert .inf-fil for å få lagt inn driveren da den du prøver å legge inn har en "sperre" som nekter den å installere på en bærbar maskin. Mer info om dette finner du på siden www.laptopvideo2go.com. Lenke til kommentar
hvidsten15 Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Du må installere med en modifisert .inf-fil for å få lagt inn driveren da den du prøver å legge inn har en "sperre" som nekter den å installere på en bærbar maskin. Mer info om dette finner du på siden www.laptopvideo2go.com. Takker! Det løste problemet Lenke til kommentar
Steffen91 Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Hmm, jeg har hatt et stort problem med denne pcn i en god stund, etter hvert som jeg bruker den, spiller, eller ser på en 15 minutter video på youtube så blir pcen min så varm at jeg brenner meg på den intil den skrur seg av. Noen andre som har problemer med dette? og kan det la seg fikse? forresten, noen som vet om en intel pentium dual core optimizer? er ikke sikker på om det eksisterer, men AMD har i hvertfall et slikt program. Takk. Endret 26. mai 2008 av Steffen91 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Prøv å åpne laptopen og ta ut støv fra under vifta. Jeg gjorde det her om dagen og viftestøyproblemet -og varmeproblemet ble fullstendig borte. Helt fantastisk Lenke til kommentar
Steffen91 Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Jo, ja prøvde det. Men, mener du selve vifta nå, eller dypere nedi? fordi alt jeg rensket var selve vifta. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Jo, ja prøvde det. Men, mener du selve vifta nå, eller dypere nedi? fordi alt jeg rensket var selve vifta. Skru løs vifta du. Det er under der all dritten som forårsaker viftestøy og varmedannelse. Ble nesten redd da jeg så alt det støvet. Svære hybelkaniner foran gjennomluftinga er ikke bra. Lenke til kommentar
Memetro Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Flere som har problemer med lyden på denne maskina? Den er utrolig dårlig, og skurrer veldig..... ÆSJ!! Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Ja, lyden er elendig. Jeg har et spørsmål til dere andre med 5720: Er det noen av dere som spiller CS/WoW/Age of Conan på maskina? Lenke til kommentar
sidesprang Skrevet 28. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2008 Ja, lyden er elendig. Jeg har et spørsmål til dere andre med 5720: Er det noen av dere som spiller CS/WoW/Age of Conan på maskina? ikke prøvd cs eller wow, men går utifra det vil funke fint. AoC har jeg 10-20 fps på med laveste instillinger. Funker helt greit, litt redd for det kan bli mye lag hvis jeg går i instancer og partyet kaster masse spells. Lenke til kommentar
Steffen91 Skrevet 28. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2008 Tusen takk, vintermåne, det hjalp utrolig mye Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 28. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Noen som har overklokket skjermkortet/CPU ? EDIT: Da regner jeg med at skjermkortet var geforce 8400m gs og CPU var intel core duo T2310 med 1.47GHz Endret 28. mai 2008 av Adidas99 Lenke til kommentar
Steffen91 Skrevet 28. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2008 Ja, lyden er elendig. Jeg har et spørsmål til dere andre med 5720: Er det noen av dere som spiller CS/WoW/Age of Conan på maskina? CS og wow funker helt fint, age of conan har noen lagspikes, jeg spiller ikke på den laveste grafikken, men jeg ender med 10-20 fps, som nå jeg syntes er spillbart. Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 28. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2008 10-20 var ikke så ille med tanke på at du ikke har alt på LOW og ikke minst kvaliteten på PC-en. Det er en grei pc, mye for penga, men noen spill-pc var den visst aldri laget for :/ Men, men. Skal uansett bestille komponenter og bygge egen pc i løpet av sommerferien, hadde jeg bare visst at jeg skulle game med PC-en hadde jeg ikke kjøpt den uka etter konfirmasjonen min i fjor Lenke til kommentar
northren Skrevet 29. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2008 Hjelp, omg installerte xp fra vista, reinstallerte xp p.g.a Virus, nå er wlan kortet helt f***ka. Den klikker helt, når jeg går inn på linjetest er den på 0.1mbps og nedover :@, Oppgrad. til vista men helt likt. Help me, i`m going nutz-.- d er ikke no galt med modem/ruter, men no galt med atheros kortet tips ? Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 Bah! Skjermen min ble knust i dag! Har ringt Acer support og skal sende den inn. Hva tror dere en ny skjerm vil komme på ? Er det noe garanti som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 Med mindre du har kjøpt en spesifikk uhellsforsikring må du dessverre ta regninga selv... Dette er dyrt, ikke fordi en ny skjerm i seg selv koster så mye, men fordi verkstedet skal ha en drøy timelønn... Om du har erfaring med skrujern og loddebolt ville jeg anbefalt deg å kjøpe en ny skjerm, for eksempel fra ebay eller lcds4less.com og byttet den selv. Du mister antageligvis garantien, men samtidig kan det å få ett verksted til å gjøre det koste like mye som en ny maskin, så da kunne du like gjerne heller kjøpt det... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 Bah! Skjermen min ble knust i dag! Har ringt Acer support og skal sende den inn. Hva tror dere en ny skjerm vil komme på ? Er det noe garanti som kan hjelpe meg? Hvordan fikk du til det da? Lenke til kommentar
Maehra Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Trenger ny bærbar, og 5720ZG ser ut til å møte de fleste kravene mine. Er ikke akuratt av den helt kresne typen, og den lave prisen er viktig for meg. Den skal først og fremst brukes til studie og som reise-pc men det hadde vært greit å få vite hva jeg kan forvente av en PC med de spesifikasjonene med tanke på gaming. Har ikke så mye peiling på grafikkkort og de greiene der Jeg tenkte på denne her, som leveres med 250gb lagringsplass og Nvidia Geforce 9300 i steden for Geforce 8400 til samme pris for 5990,- kr. Er stort sett interesert i å spille spill av den klassiske garden, type BF2, CSS, WoW og kanskje opp til noen av de nyere spillene som CoD4 (dette er dog ikke en nødvendighet, men det hadde vært gøy). Hvor høy fps kan jeg for eksempel forvente på WoW på noenlunde medium/high settings? Hvordan vil den reagere på en skikkelig artillery-nuke på en 64-mans Strike at Karkand? Eller ett 25-mans raid i Wow? Setter stor pris på om noen vil hjelpe meg. - Maehra Lenke til kommentar
Niram Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg har spilt litt wow på denne maskinen. Personlig fikk jeg 40-60 fps i de store områdene, noe lavere i shattrah o.l. Da hadde jeg grafikken på fullt, så til wow fungerer den bra! 25- mann raids ble det dog aldri, men var i Karazhan. Det gikk helt fint. Tror ikke du blir misfornøyd, selv om jeg kanskje heller ville gått for en compal ifl91 (eller noe i den duren) fra multicom.no. Da kan du også konfigurere slik du vil ha den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå