Niram Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Begynner å bli mektig lei dette her nå..Har XP.. Fungerer forsåvidt greit, men lyden høres helt forferdelig ut med all hakkinga! Ikke nok med at det hakker i intern- høyttalerne, men også med minijack! Har oppdatert lyd- driver, hjalp ingenting.. Forferdelig lei dette problemet.. Ellers har jeg 3 "grunnleggende systemenhet" som mangler på enhetsbehandling.. Drivere altså.. Forslag til hva det kan være? Lenke til kommentar
Toc Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Begynner å bli mektig lei dette her nå..Har XP..Fungerer forsåvidt greit, men lyden høres helt forferdelig ut med all hakkinga! Ikke nok med at det hakker i intern- høyttalerne, men også med minijack! Har oppdatert lyd- driver, hjalp ingenting.. Forferdelig lei dette problemet.. Ellers har jeg 3 "grunnleggende systemenhet" som mangler på enhetsbehandling.. Drivere altså.. Forslag til hva det kan være? Kan det være diver til minnekortene - Cardreader_RICOH_R5C8xx_v3.51_XP_Vista? Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 10. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2008 Begynner å bli mektig lei dette her nå..Har XP..Fungerer forsåvidt greit, men lyden høres helt forferdelig ut med all hakkinga! Ikke nok med at det hakker i intern- høyttalerne, men også med minijack! Har oppdatert lyd- driver, hjalp ingenting.. Forferdelig lei dette problemet.. Ellers har jeg 3 "grunnleggende systemenhet" som mangler på enhetsbehandling.. Drivere altså.. Forslag til hva det kan være? Kan det være diver til minnekortene - Cardreader_RICOH_R5C8xx_v3.51_XP_Vista? Jeg og har 3 "grunnleggende systemenhet" som mangler før jeg innstalerer Cardreader_RICOH_R5C8xx_v3.51_XP_Vista.. legger også inn drivere til webkamere og touchpaden, osv.. kan ha noe å si deg og kanskje?! Lenke til kommentar
Niram Skrevet 10. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2008 Tusen takk! Alle driverne er på plass! : ) Men lyden er fortsatt ikke helt god.. Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 10. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2008 fant ut;) det va en sånn "flash rich0" driver ting som blockerte de førskjellige modusan ;D Kan du forklare nærmere? Lenke til kommentar
mave-x Skrevet 10. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2008 Hei! har tenkt til å installere xp, men trengere driver. Kan noen sende meg e-post med linker til driverne. Det hadde vært fint M.V.h Mave-X Lenke til kommentar
Niram Skrevet 10. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2008 Du finner alle driverne til XP i førsteposten Lenke til kommentar
mave-x Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 Du finner alle driverne til XP i førsteposten Har problemer med å installere xp, den finner ikke HDD`en min Hadde vært fint med hjelp Lenke til kommentar
ventle Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 gå inn i BIOS og deaktiver ACHI/sett ACHI-mode til IDE only, eller noe lignende. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Har 5720ZG sjangs til å kjøre Age of Conan? Lenke til kommentar
mave-x Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Hjelp!!!! har installert xp, men greier ikke å installere skjerm kort driver. Kan noen gi meg instrukser på å installere og link til driverne Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Kona har hatt denne i 3-4 måneder nå og hun er kjempefornøyd. Hun har ikke noe imot vista, så den får lov til å stå i fred. Det har ikke vært noe problemer med pc-en hverken av lyd, bilde eller mus. Men det kommer en veldig høy og irriterende pipelyd fra strømforsyningen. Jeg hadde en elektro-kompis engang som fortalte at alle sånne strømforsyninger har innebygde "alarmer" som piper veldig høyfrekvent når det er noe feil. Noen andre som har samme problemet? Det er ihvertfall uutholdelig å sitte i samme rom som den forbanna tingen. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Husker jeg irriterte meg over den sinnsykte høye pipetonen, men jeg fant noen innstillinger langt inne i maskina hvor du kunne justere volumet Skal lete litt og gi respons så fort jeg har funnet det. Lenke til kommentar
mave-x Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Som postet over har jeg problemer med skjermkortdriveren den "finner" ikke skjermkortet mitt, og jeg fulgte linken til driverne på første side, men den er bare på vista. Så HJELP!!!!! irriterende skjermen lagger på grunn av at jeg ikke har installert driverne! Lenke til kommentar
mave-x Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Fant det ut, men tempen på cpuen ligger på 91 grader når jeg spiller cs 1.6 og 80 når jeg ikke gjør noe ,er det farlig? Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Høres mye ut. Sørg for at den står på en plan flate når den brukes, slik at vifteinnsug/utsug ikke blokkeres, prøv gjerne også å blås litt inni der, mulig noe støv har kommet seg inn. Endret 12. mars 2008 av Nerf Lenke til kommentar
mave-x Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Den er på et bord uten noe som blokker varm-lufts kanalen bak. Skal blåse litt bak der, men rart at den ikke skrur seg av, sjekket med et program og den skrur ikke seg av før en av cpuene er på 100 grader og cpuen ligger på 85 grader nå. Jeg har på bare internett,xfire,paccafe,windows media player! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Min vifte kjører for full guffe hele tida. Samme om jeg har oppe masse programmer oppe, eller ikke. Når jeg setter i en CD, eller DVD begynner hele maskina og riste. Helt sykt. Lenke til kommentar
mave-x Skrevet 13. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2008 Nå ligger temp. på 75, men xp skrur av seg selv. Jeg skrudde på og gikk på skolen da jeg kom tilbake var den av, så jeg skrudde på en halvtime sluknet den imens jeg hørte på musikk. Skal se om den greier å være på lengere nå. Men kan det være noe program/driver feil elr no sånt? Takk for all hjelpen hit til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå