Gå til innhold

Acer Aspire 5720ZG tråden :)

Nutjob

Anbefalte innlegg

Begynner å bli mektig lei dette her nå..Har XP..

Fungerer forsåvidt greit, men lyden høres helt forferdelig ut med all hakkinga! Ikke nok med at det hakker i intern- høyttalerne, men også med minijack!

Har oppdatert lyd- driver, hjalp ingenting..

Forferdelig lei dette problemet..

Ellers har jeg 3 "grunnleggende systemenhet" som mangler på enhetsbehandling.. Drivere altså.. Forslag til hva det kan være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fungerer forsåvidt greit, men lyden høres helt forferdelig ut med all hakkinga! Ikke nok med at det hakker i intern- høyttalerne, men også med minijack!

Ellers har jeg 3 "grunnleggende systemenhet" som mangler på enhetsbehandling.. Drivere altså.. Forslag til hva det kan være?

Kan det være diver til minnekortene - Cardreader_RICOH_R5C8xx_v3.51_XP_Vista?

Lenke til kommentar

Kan det være diver til minnekortene - Cardreader_RICOH_R5C8xx_v3.51_XP_Vista?

Jeg og har 3 "grunnleggende systemenhet" som mangler før jeg innstalerer Cardreader_RICOH_R5C8xx_v3.51_XP_Vista.. legger også inn drivere til webkamere og touchpaden, osv.. kan ha noe å si deg og kanskje?!

Lenke til kommentar

Kona har hatt denne i 3-4 måneder nå og hun er kjempefornøyd. Hun har ikke noe imot vista, så den får lov til å stå i fred.

Det har ikke vært noe problemer med pc-en hverken av lyd, bilde eller mus. Men det kommer en veldig høy og irriterende pipelyd fra strømforsyningen. Jeg hadde en elektro-kompis engang som fortalte at alle sånne strømforsyninger har innebygde "alarmer" som piper veldig høyfrekvent når det er noe feil. Noen andre som har samme problemet? Det er ihvertfall uutholdelig å sitte i samme rom som den forbanna tingen. :wallbash:

Lenke til kommentar

Som postet over har jeg problemer med skjermkortdriveren den "finner" ikke skjermkortet mitt, og jeg fulgte linken til driverne på første side, men den er bare på vista.

Så HJELP!!!!!

irriterende skjermen lagger på grunn av at jeg ikke har installert driverne!

Lenke til kommentar

Den er på et bord uten noe som blokker varm-lufts kanalen bak.

Skal blåse litt bak der, men rart at den ikke skrur seg av, sjekket med et program og den skrur ikke seg av før en av cpuene er på 100 grader og cpuen ligger på 85 grader nå.

Jeg har på bare internett,xfire,paccafe,windows media player!

Lenke til kommentar

Nå ligger temp. på 75, men xp skrur av seg selv.

Jeg skrudde på og gikk på skolen da jeg kom tilbake var den av, så jeg skrudde på en halvtime sluknet den imens jeg hørte på musikk. Skal se om den greier å være på lengere nå. Men kan det være noe program/driver feil elr no sånt?

Takk for all hjelpen hit til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...