Gå til innhold

Acer Aspire 5720ZG tråden :)


Nutjob

Anbefalte innlegg

Gå inn på laptopvideo2go.com, trykk Community Forum.

 

Velg Release 170 drivers.

v171.16 XP 32bit velger du om du har xp 32bit.

Trykk der det står "Driver", last ned.

Trykk der det står "Modded INF", last ned.

 

Extract "17137.exe" til en mappe. Så tar du INF filen og legger i den mappen du extractet til. Overskriv. Så kjører du setupen.

 

Dette funker værtfall med meg.

 

Men når jeg trykker på linken så blir jeg bare direktesendt til http://www.laptopvideo2go.com/ med en gang. Har prøvd i IE og.

 

edit: Hvis det er noen som kan laste ned exe-fila, kan de laste den opp på forumet? Evig takknemlig.

 

edit 2: Forresten, det går ikke fordi opplastingsstørrelsen på forumet er på 30,27 mB og filen er på 30,6 mB. Forbanna forumtull.

Endret av Vintermåne
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil påstå at det ikke hjelper noe å laste ned drivere på Acer sine sider.. Eller, det har ihvertfall ikke hjulpet meg noe spesielt. Har prøvt sikkert 5 ganger, men er ennå slik "kattekvern-lyd" i høytalerne.. Men det rare er at det bare kommer av og til..? Slik hos dere andre også som har samme problem..? Min lagger også når jeg ser film.

 

Edit: skiftet litt på ting og tang.

Endret av hmz
Lenke til kommentar

zaltmann: Jeg haddde omtrent samme problemer som deg, men med problemer med ytelse i spill i tillegg. (Har utgaven med Intel GMA X3100).

 

Skurringen/Hakkingen i lyden holdt på å gjøre meg gal, i tillegg til at WoW kjørte med maks 10 fps. Det jeg gjorrde var å oppdatere lyddrivere, og flashe BIOS til en nyere versjon. ALT fungerer knirkefritt nå, ingen problemer med lyd i det hele tatt, og ytelsen i spill gikk opp betraktelig. Oppnår nå faktisk opp mot 30-40 fps i WoW, mot maks 10 tidligere.

 

Både lyddriver og BIOS finner du her.

 

På "Drivers and utilities", velg den øverste, last ned og installer.

 

På "BIOS and guides", velg versjon 1.21, som er den nyeste.

 

Dette skal virke. ;)

Lenke til kommentar

Har prøvt å update bios men får det ikke helt til. Extracter filene som er i mappa til skrivebordet. Hva skal jeg gjøre så? :p Har prøvt å trykke rundt over alt! Prøvte å lese den readme også, men forsto ikke helt hvordan man skulle gjøre det. Jeg mener selv jeg gjorde slik det sto, men er det noen som har fått dette til, deg Nerf feks, som gidder å forklare step-by-step hvordan man gjør det? :)

 

Takk!

Lenke til kommentar

hmz: Etter å ha lastet ned og pakket ut BIOS v1.21, pakker du ut "ICL50121- Win.zip". Filen som ligger inni der skal hete ICL50121. Høyreklikk på den og velg "Kjør som administrator".

 

Når programmet startes, klikker du på "Start" og lar den gjøre seg ferdig. Da er BIOS flashet til en nyere versjon. :)

 

Det kan også være lurt å avslutte det meste du ikke trenger av programmer før du begynner.

Lenke til kommentar
"kattekverner" - lyd..

 

Jeg forøvrig har store problemer å ligge over 20fps i wow på laveste oppløsning om dagen, og lyden kommer hakkete av og til, av og til kommer den ikke i det hele tatt. Noen som vet?

 

Virker rart. Jeg kjører nesten alt på fult, er vel en av de greiene som står på middel og ikke fult, + den høyeste oppløsninga og jeg kjører dual screen(har koblet til en 22" LCD) og jeg har 40 fps i battleground stedet i orgrimmar i "rush-tiden".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...