ken1337 Skrevet 23. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2008 noen som vet om et program for og få opp vifta. prøvde med speedfan men fikk det ikke til? noen andre som har problemer med at den blir sinsykt varm over dolby mekert? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 23. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2008 Akkurat over Dolby-merket er vifta ja, og den jobber som søren noen ganger. Helt genialt når den blir litt varm fordi ddet er kaldt på rommet og jeg fryser ofte, så kan jeg bare legge hånda jeg fryser på oppå der Lenke til kommentar
ken1337 Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 Akkurat over Dolby-merket er vifta ja, og den jobber som søren noen ganger. Helt genialt når den blir litt varm fordi ddet er kaldt på rommet og jeg fryser ofte, så kan jeg bare legge hånda jeg fryser på oppå der men du vet ikke om noe programm for og få vifta til og blåse mere? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 Hvorfor skal den blåse mer? Den blåser jo som den skal, så jeg tror ikke du får noe program til å justere det. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 Er nok ingen program som gjør det. Den blåser etter temraturen på den. Noen som har peiling på undervolting? Lenke til kommentar
Kether Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg sletta alt og la inn Windows Vista Ultimate 64bits(fordi jeg kjøpte OS'et). Etterpå fikk jeg problemer med driverne jeg skulle installere... Det jeg lurer på er om det er en recovery partisjon som ligger skjult der man kan få tilbake de opprinnelige instillingene(Vista Home Premium)? I såfall hvordan får jeg tilgang til den slik at alt blir som før da jeg fikk den fra mpx.no ? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 Tapp f10 under oppstart så starter du en recovery Har hørt at den er litt upålitelig, at den noen ganger ikke virker o.l, så jeg har brent meg 2 recovery DVD-er i tillfelle. Jeg brente det med et av de programmene som fulgte med. Lenke til kommentar
Kether Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 Tapp f10 under oppstart så starter du en recovery Har hørt at den er litt upålitelig, at den noen ganger ikke virker o.l, så jeg har brent meg 2 recovery DVD-er i tillfelle. Jeg brente det med et av de programmene som fulgte med. Jeg prøvde F10 flere ganger.... men ingenting skjer her Lenke til kommentar
ken1337 Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 Tapp f10 under oppstart så starter du en recovery Har hørt at den er litt upålitelig, at den noen ganger ikke virker o.l, så jeg har brent meg 2 recovery DVD-er i tillfelle. Jeg brente det med et av de programmene som fulgte med. Jeg prøvde F10 flere ganger.... men ingenting skjer her det er alt + f10 tenker det ordner seg da Lenke til kommentar
Nikko_ Skrevet 25. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2008 Hmm.. Alt + f10 fungerer ikke hos meg. Sikker på at det er det man trykker på i booten? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Tapp den mange ganger så fort du kan. Det handler litt om timing bare edit: Det lagger som faen når jeg spiller Crysis selv om jeg har satt alt på low. Hvor finner jeg skjermkortdrivere? Endret 25. januar 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Nikko_ Skrevet 25. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2008 Tapp den mange ganger så fort du kan. Det handler litt om timing bare Ok. Jeg trykka på den når Acer-logoen kom fram. Da så jeg at noe ble lastet inn. En slags blå linje som jobbet bortover nede til høyre. Men etter det lastet maskina inn Windows Vista. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2008 Merkelig. Ta en titt i manualen som fulgte med laptopen og sjekk om det står noe der. Lenke til kommentar
cfx86 Skrevet 25. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2008 Jeg får stadig opp "Ny maskinvare funner - Ukjent enhet" Deretter søker den etter driver via windows update, men finner ingenting. Dette skjer hele 3 ganger før jeg får beskjed om at "enhetsdriverprogrammet ble ikke installert" Noen andre som får dette opp hele tida? Lenke til kommentar
disc0 Skrevet 25. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Etter å ha lest gjennom alle sidene har jeg blitt veldig usikker på om jeg skal satse på denne hvis jeg skal investere i ny laptop. Er jo ekstremt fristet pga god ytelse i forhold til pris, samt PC World og DinSide sine anmeldelser, men samtidig så rapporteres det om masse forskjellige problemer. Følger disse problemene med fortsatt, eller har Acer fiksa dette på pcenen som selges nå (slutten av januar kontra tidlig september i fjor). Kan noen anbefale en annen pc til samme pris? EDIT: Når har også Aftenposten ute en test av denne maskinen: http://forbruker.no/digital/tester/data/ar...ce#posImageList EDIT2: Ser jo nå at dette ikke er en ny test. Mon tro om Acer på den nye oppgraderte versjonen av 5720zg (kontra den som kom tidlig i høst) har fikset noen av problemene som tydeligvis følger denne maskinen. Endret 25. januar 2008 av disc0 Lenke til kommentar
ma1z Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 Den lagger på cs hos meg :S (både 1,6 og source) Noen som vet hva jeg kan gjøre??? Har lett etter skjermkortdriver, men har ikke funnet noe... Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 Zaltmann burde legg en liten link til grafikkort drivere i første post laptopvideo2go.com Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 Zaltmann burde legg en liten link til grafikkort drivere i første post laptopvideo2go.com Jeg har prøvd å laste ned fra den siden, men det går ikke ann. Med en gang jeg trykker på en link havner jeg automatisk på frontisden bare. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 Gå inn på laptopvideo2go.com, trykk Community Forum. Velg Release 170 drivers. v171.16 XP 32bit velger du om du har xp 32bit. Trykk der det står "Driver", last ned. Trykk der det står "Modded INF", last ned. Extract "17137.exe" til en mappe. Så tar du INF filen og legger i den mappen du extractet til. Overskriv. Så kjører du setupen. Dette funker værtfall med meg. Lenke til kommentar
hmz Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Noen som kan skrive step-by-step for meg hvordan man updater bios..? Edit: Noe man må være obs på når man skal update bios? Ta backup ect? Skal huske å ha i strømkabel Endret 26. januar 2008 av hmz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå