Nutjob Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) link til den inf fila? Endret 17. januar 2008 av zaltmann Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Leser at en del har fått til xp på denne pcen. Det tenkte jeg og å prøve på nå. Har hentet ned alle driverene, men jeg leser nå om trøbbel med å få kontakt med sata disken. Noen som har en fix løsning \ oppskrift på det? umm ja, what zaltman said hvilken inf trenger jeg? takk for svar Endret 17. januar 2008 av b@rgen Lenke til kommentar
Niram Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Gå i bios under oppstart, så velger du IDE- mode istedenfor SATA.. eller noe i den duren.. XP vil da finne disken din Lenke til kommentar
Rainbow^ Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Hei, da har også jeg kjøpt 5720ZG. Er meget fornøyd så langt, ikke opplevd noe blåskjerm etter oppdateringer, ingen ulyd i høytalerne, Vista hakker ikke med Aero (eller hva det heter). Men, har noen spørsmål til dere som har skifta til XP, merket dere store forskjeller på ytelsen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg har hatt pcen i en uke og mouse paden er ødelagt den reagerer ikke;S Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Dra og bytt den der du kjøpte den! Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Prøv å trykk fn+F7, kanskje du bare har deaktivert den på en eller annen måte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Tusen takk nå virker den Lenke til kommentar
jesper90 Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 fikk PC-en min i går og den virker helt ok. men en ting som irriterer meg og det er det at cs 1,6 ikke funker , det lagger og står i og holderseg ikke akuratt stabilt på 100fps får å si det sånn, har stilt skjermkortet på "ytlse" istedet for kvalitet og det hjalp noe, noen som har en ide? Hvis ikke ringer jeg amentio og klager pga sendte mail til de å spurte spesifik om den dro cs 1.6, dette skulle overhodet ikke være noe problem fikk jeg som svar:S Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 fikk PC-en min i går og den virker helt ok. men en ting som irriterer meg og det er det at cs 1,6 ikke funker , det lagger og står i og holderseg ikke akuratt stabilt på 100fps får å si det sånn, har stilt skjermkortet på "ytlse" istedet for kvalitet og det hjalp noe, noen som har en ide? Hvis ikke ringer jeg amentio og klager pga sendte mail til de å spurte spesifik om den dro cs 1.6, dette skulle overhodet ikke være noe problem fikk jeg som svar:S Har du nyeste skjermkort-driver?! Lenke til kommentar
jesper90 Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 vet ikke jeg altså, men tror dere ikke alt det der oppdaterte seg i går når jeg gjrode alt det drittet? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) vet ikke jeg altså, men tror dere ikke alt det der oppdaterte seg i går når jeg gjrode alt det drittet? gjorde hva slags dritt? jeg skal prøve å oppdatere driverne mine i dag, jeg MÅ ha 1.6 i helga har samme problem som deg btw her finner du nyeste driver: www.laptopvideo2go.com , men du må laste ned INF fil i tillegg fordi driverne er beregna på stasjonære datamaskiner.. Endret 18. januar 2008 av zaltmann Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 vet ikke jeg altså, men tror dere ikke alt det der oppdaterte seg i går når jeg gjrode alt det drittet? gjorde hva slags dritt? jeg skal prøve å oppdatere driverne mine i dag, jeg MÅ ha 1.6 i helga har samme problem som deg btw her finner du nyeste driver: www.laptopvideo2go.com , men du må laste ned INF fil i tillegg fordi driverne er beregna på stasjonære datamaskiner.. mja men hvilken inf fil? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 det er det jeg, du og 1-2 andre også lurer på..kan ikke noen som har gjort dette poste skritt for skritt "guide" elns? Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 http://www.laptopvideo2go.com/forum/index....showtopic=16345 Se nøye på sida. Klikk på linken Modded INF. Forstår ikke hvordan dere kan overse det der... Det er liksom 1 cm fra der du henter ned hoveddriveren... dette er bare en eksempeldriver. Dog ser alle sidene helt like ut. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 http://www.laptopvideo2go.com/forum/index....showtopic=16345 Se nøye på sida. Klikk på linken Modded INF. Forstår ikke hvordan dere kan overse det der... Det er liksom 1 cm fra der du henter ned hoveddriveren... dette er bare en eksempeldriver. Dog ser alle sidene helt like ut. okei, er det noe annet en å laste ned INf fila vi skal gjøre? Lenke til kommentar
jesper90 Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 står bare tett tall der da, aner ikke hvilken som passer gs 8400 Noen som gidder poste dirkete link? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 en nVidiadriver passer alle kort. Trenger ingen spesifikt for 8400GS. Lenke til kommentar
jesper90 Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 kjempe bra, men hvor legger jeg inf fila? Mvh jesper Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) ingen som kan svare på hva vi skal gjøre med INF fila?? EDIT: woot?? jeg fikk melding om at os'et mitt ikke var vista 32-bit?? har jo windows vista home premium x32-bit??? :sad: Endret 18. januar 2008 av zaltmann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå