Gå til innhold

Acer Aspire 5720ZG tråden :)


Nutjob

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, da har også jeg kjøpt 5720ZG. Er meget fornøyd så langt, ikke opplevd noe blåskjerm etter oppdateringer, ingen ulyd i høytalerne, Vista hakker ikke med Aero (eller hva det heter).

 

Men, har noen spørsmål til dere som har skifta til XP, merket dere store forskjeller på ytelsen?

Lenke til kommentar

fikk PC-en min i går og den virker helt ok.

 

men en ting som irriterer meg og det er det at cs 1,6 ikke funker , det lagger og står i og holderseg ikke akuratt stabilt på 100fps får å si det sånn, har stilt skjermkortet på "ytlse" istedet for kvalitet og det hjalp noe, noen som har en ide? Hvis ikke ringer jeg amentio og klager pga sendte mail til de å spurte spesifik om den dro cs 1.6, dette skulle overhodet ikke være noe problem fikk jeg som svar:S

Lenke til kommentar
fikk PC-en min i går og den virker helt ok.

 

men en ting som irriterer meg og det er det at cs 1,6 ikke funker , det lagger og står i og holderseg ikke akuratt stabilt på 100fps får å si det sånn, har stilt skjermkortet på "ytlse" istedet for kvalitet og det hjalp noe, noen som har en ide? Hvis ikke ringer jeg amentio og klager pga sendte mail til de å spurte spesifik om den dro cs 1.6, dette skulle overhodet ikke være noe problem fikk jeg som svar:S

 

Har du nyeste skjermkort-driver?!

Lenke til kommentar
vet ikke jeg altså, men tror dere ikke alt det der oppdaterte seg i går når jeg gjrode alt det drittet?

gjorde hva slags dritt? :p jeg skal prøve å oppdatere driverne mine i dag, jeg MÅ ha 1.6 i helga :p har samme problem som deg btw

 

her finner du nyeste driver: www.laptopvideo2go.com , men du må laste ned INF fil i tillegg fordi driverne er beregna på stasjonære datamaskiner.. :)

Endret av zaltmann
Lenke til kommentar
vet ikke jeg altså, men tror dere ikke alt det der oppdaterte seg i går når jeg gjrode alt det drittet?

gjorde hva slags dritt? :p jeg skal prøve å oppdatere driverne mine i dag, jeg MÅ ha 1.6 i helga :p har samme problem som deg btw

 

her finner du nyeste driver: www.laptopvideo2go.com , men du må laste ned INF fil i tillegg fordi driverne er beregna på stasjonære datamaskiner.. :)

 

 

mja

 

men hvilken inf fil?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...