bragea Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg tror det er mange som er inne på denne tråden (som ikke har så veldig greie på pc, inkludert meg) som lurer på det ene enkle: Er 5720 ZG verdt å kjøpe når man bruker pc til masse forskjellig: surfe, laste ned, litt spilling osv Flere erfaringer mottas gjerne fra dere som eier denne bærbare PC-en Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) For å si det slik: Skulle jeg kjøpt en bærbar til 7k idag, etter å ha kjøpt denne for en stund siden, ville jeg sett etter alternativer. Jeg vet flere andre merker enn Acer har begynt å kjøre hardt på med bærbare til rundt denne prisen med gode spesifikasjoner. Som du sikkert ser, hvis du leser litt, er det noen småproblemer med denne PCen som er irriterende. Dette grunnet programvare/drivere som Acer dessverre er svært dårlige med å holde oppdatert og i orden. Programvaren/driverne PCen kommer med er helt elendig, og det er mye bugs. Har du dog litt peiling fikser det meste seg etter litt triksing og miksing. Det gjorde det for meg, men det tok sin tid... Endret 14. januar 2008 av Ninjahamster Lenke til kommentar
bragea Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 For å si det slik: Skulle jeg kjøpt en bærbar til 7k idag, etter å ha kjøpt denne for en stund siden, ville jeg sett etter alternativer. Jeg vet flere andre merker enn Acer har begynt å kjøre hardt på med bærbare til rundt denne prisen med gode spesifikasjoner. Som du sikkert ser, hvis du leser litt, er det noen småproblemer med denne PCen som er irriterende. Dette grunnet programvare/drivere som Acer dessverre er svært dårlige med å holde oppdatert og i orden. Programvaren/driverne PCen kommer med er helt elendig, og det er mye bugs. Har du dog litt peiling fikser det meste seg etter litt triksing og miksing. Det gjorde det for meg, men det tok sin tid... flotte opplysninger, takk Lenke til kommentar
Kristian09 Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 Kjøpte denne pcen, og har instalert XP, og får ikkje til det tråløse internettet, noen som veit hva slags driver jeg skal bruke? Fult navn på den? Takker for svar. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 Kjøpte denne pcen, og har instalert XP, og får ikkje til det tråløse internettet, noen som veit hva slags driver jeg skal bruke? Fult navn på den? Takker for svar. har du sjekka førsteposten? Har oppdatert med ei side som gjev ALLE driverana du treng for XP Lenke til kommentar
ken1337 Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 min pc blir veldig varm alt av spill lagger til og med små spill. og når jeg skulle instalere xp og kom inn på den blåe skjermen kom det opp at ingen hardisker var koblet til? Lenke til kommentar
Lt-Woof Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 Til dere som installerte xp. fikk dere fjerna Vistan? nå har jeg Vista på [Acer] disken og og Xp på [c] prøver å formatere [Acer], men det funker ikke=O Lenke til kommentar
Lt-Woof Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 min pc blir veldig varm alt av spill lagger til og med små spill.og når jeg skulle instalere xp og kom inn på den blåe skjermen kom det opp at ingen hardisker var koblet til? Gå inn på Bios, og bytt til IDE mode før du rebooter. Lenke til kommentar
dan882 Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 Hei =D Datakjeden.no har bra tilbud på 5790 =D den kjøpte Naboen... STORFORNØYD =P Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 15. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 Til dere som installerte xp.fikk dere fjerna Vistan? nå har jeg Vista på [Acer] disken og og Xp på [c] prøver å formatere [Acer], men det funker ikke=O Jeg fikk fjerna Vista på C: ja. Bare formaterte under installasjonen av XP. Men den andre partisjonen (E: tror jeg) hvor recovery ligger bør man ikke røre. Hva denne heter spesifikt husker jeg ikke. Mulig det er Acer? Dette ser du jo uansett fort på størrelsen og hvor mye som er brukt. Recovery ligger på rundt 5 GB ellerno, og partisjonen er ikke stort større siden den kun er beregnet til dette. Lenke til kommentar
ken1337 Skrevet 15. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 Vet man ikke skal mase etter xp drivere men har prøvd mange linker her men finner ikke trådløst lan drivere? Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 15. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg tror de har begynt å benytte en annen type trådløse nettverkskort nå. Derfor vil noen ikke få den driveren som er postet i første post til å fungere. Så langt har jeg ikke sett noen som har postet ang. en ny driver her, så dere må nesten lete og prøve selv. Lenke til kommentar
ken1337 Skrevet 15. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 takker prøver selv nå si ifra viss noen finner ut noe da Lenke til kommentar
xTep Skrevet 15. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Noen som vet om det er mulig å få tak i oppdaterte skjermkortdrivere til 5720ZG? (Vista) EDIT: Er det meningen at WoW skal være uspillbart (10-20fps) med det skjermkortet? 6600GT med XP3000+ drar det mye bedre på høyere settings =( Har den på høy ytelse seff Endret 15. januar 2008 av futtbucker Lenke til kommentar
ken1337 Skrevet 15. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 Noen som vet om det er mulig å få tak i oppdaterte skjermkortdrivere til 5720ZG? (Vista) EDIT: Er det meningen at WoW skal være uspillbart (10-20fps) med det skjermkortet? 6600GT med XP3000+ drar det mye bedre på høyere settings =( Har den på høy ytelse seff gå på www.laptopvideo2go.com finner det der Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 15. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 Jepp. Alt ligger på www.laptopvideo2go.com. Husk også å hent ned modded inf slik at driveren funker på laptop. De er egentlig beregnet for "stasjonære" kort, men en modifisert inf-fil fikser biffen. Lenke til kommentar
ken1337 Skrevet 15. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 jeg maser litt mye men ingen som vet noe om trådløse drivere til xp? Takk for svar. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 http://www.acerpanam.com/synapse/forms/acerdrivers.cfm Prøv alle på denne siden. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Jepp. Alt ligger på www.laptopvideo2go.com. Husk også å hent ned modded inf slik at driveren funker på laptop. De er egentlig beregnet for "stasjonære" kort, men en modifisert inf-fil fikser biffen. hæ? er det en slags driver? eller er det en fil man må plassere i målmappe selv? Skal prøve å laste ned nye drivere, kjører wow med LAVESTE innstillinger på rundt 30fps for tiden, det er uspillelig! EDIT: skjønte ikke den siden..er det samme hva man laster ned der? velger vista x32bit så laster jeg bare ned den øverste der elns? Skal jeg ikke velge skjermkorttype? EDIT2: lastet ned den nyeste til vista x32 som det sto på siden. Den dere versjonen 167.45 men får bare opp følgende melding: "Installasjonsprogrammet for NVIDIA fant ingen drivere som er kompitable med din gjeldende maskinvare. Installasjonsprogrammet avsluttes. Ehm, WTF? Endret 16. januar 2008 av zaltmann Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 Jepp. Alt ligger på www.laptopvideo2go.com. Husk også å hent ned modded inf slik at driveren funker på laptop. De er egentlig beregnet for "stasjonære" kort, men en modifisert inf-fil fikser biffen. hæ? er det en slags driver? eller er det en fil man må plassere i målmappe selv? Skal prøve å laste ned nye drivere, kjører wow med LAVESTE innstillinger på rundt 30fps for tiden, det er uspillelig! EDIT: skjønte ikke den siden..er det samme hva man laster ned der? velger vista x32bit så laster jeg bare ned den øverste der elns? Skal jeg ikke velge skjermkorttype? EDIT2: lastet ned den nyeste til vista x32 som det sto på siden. Den dere versjonen 167.45 men får bare opp følgende melding: "Installasjonsprogrammet for NVIDIA fant ingen drivere som er kompitable med din gjeldende maskinvare. Installasjonsprogrammet avsluttes. Ehm, WTF? Du glemte nok å laste ned inf fila og bytte ut inf fila som ligger i installasjonskatalogen med den som du laster ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå