Lilac1 Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Er møkk lei denne maskinen nå. Etter 2 x reinstallasjon, diverse runder med asus, er det nå slutt på min tålmodighet! Acer Aspire 5720ZG Høres ut som du har problemer med OS, ikke selve PCen. Acer ja, my bad (igjen) Er klar ove rat det er oset som er problemet. Men acer vil ikke gi meg xp. Synes ikke det er så interessant å måtte bruke penger på xp lisens når jeg har betalt for et produkt som skal virke. et at det er en billig pc, og at man får det man betaler for. Men det betyr vel ikke at en pc til 7000 kroner, billig eller ei, skal måtte settes i en krok og ikke brukes fordi det er et problem med oset? Har 2 kollegaer på jobben som har kjøpt samme pc, de er like frustrerte. Nei, det blir vel å gå på elprice med den, igjen og igjen. Minuset er vel at det er en bra spesifisert pc til en lav pris. Jeg personlig finner ingenting med xp som tilsvarer denne til samme sum. Men hva er egentlig problemet, driverene til xp finner du her: http://www.acerpanam.com/synapse/forms/Ace...FTOKEN=35767372, bare man får satadriverene på plass så man kan installere xp i det hele tatt. Endret 9. januar 2008 av Lilac1 Lenke til kommentar
Fredrik.B Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 Kan noen skrive litt om ossen denne pcen kjører spill? , ccs of bf2 er det jeg vil vite Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Kan noen skrive litt om ossen denne pcen kjører spill? , ccs of bf2 er det jeg vil vite Jeg kjører bf2 på extreme quality og jeg har aldri opplevd en eneste lagg. Endret 9. januar 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Mulig gammelt nytt, men elprice har en versjon med lettere oppjazzet prosessor (T2330) til 6990. Nå ble valget mellom denne og amentios versjon med T2310 prosessor til 6694 inkl. frakt enda vanskeligere *edit* glemte link: http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....51&cid=5546 Endret 10. januar 2008 av Lilac1 Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 Er møkk lei denne maskinen nå. Etter 2 x reinstallasjon, diverse runder med asus, er det nå slutt på min tålmodighet! Acer Aspire 5720ZG Høres ut som du har problemer med OS, ikke selve PCen. Acer ja, my bad (igjen) Er klar ove rat det er oset som er problemet. Men acer vil ikke gi meg xp. Synes ikke det er så interessant å måtte bruke penger på xp lisens når jeg har betalt for et produkt som skal virke. et at det er en billig pc, og at man får det man betaler for. Men det betyr vel ikke at en pc til 7000 kroner, billig eller ei, skal måtte settes i en krok og ikke brukes fordi det er et problem med oset? Har 2 kollegaer på jobben som har kjøpt samme pc, de er like frustrerte. Nei, det blir vel å gå på elprice med den, igjen og igjen. Minuset er vel at det er en bra spesifisert pc til en lav pris. Jeg personlig finner ingenting med xp som tilsvarer denne til samme sum. Men hva er egentlig problemet, driverene til xp finner du her: http://www.acerpanam.com/synapse/forms/Ace...FTOKEN=35767372, bare man får satadriverene på plass så man kan installere xp i det hele tatt. Har innstalert XP uten å lagt inn de dere SATA-driverne, men kunne gjerne tenkt meg å få inn de og.. Noen som har peil på hvordan?! Leste et sted om et program som het nLITE (ell no, skulle visst kunne hjelpe, og lastet ned noen SATA-drivere.. men aner ikke hvordan jeg ordner det Noen som kan? Lenke til kommentar
heihei12 Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) De som har problemer med drivere i XP som andre sier funker: Har dere aller nyeste versjon av XP inkl. servicepacks med installert alle nylige oppdateringer? Det har jeg, og da fungerer nettverksdriveren som er linket til i første post. Kan ikke se noen annen grunn enn det til at den ikke skal fungere. ELLER at Dere rett og slett har fått et annen kort inn i maskinen enn oss andre... Hvis det var meg du snakket til nå, så har jeg nok et annet kort enn deg, ja. Noen med Atheros? Edit: jeg fant, jeg fant http://www.atheros.cz/download.php?atheros...EG&system=1 husker ikke hvem av de tre som inneholder setupfila men... gl Endret 9. januar 2008 av heihei12 Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 God dag. Har selv hatt denne PC-en en del måneder nå. Begynner å bli lei av en del problemer. Det mest irriterende er at vifta går omtrent konstant. Tar ikke lang tid fra Vista booter, til den surrer og går. Etterhvert virker det som om den blir temmelig varm, og vifta varierer hastighet ofte. Lyden i seg selv er ikke SÅ irriterende, men endring i frekvens hvert 5-10. sekund blir for mye for meg. Er dette forårsaket av Vista, og er det et kjent problem med denne PC-en? Noen tips til hva jeg kan gjøre? Synes forøvrig luftingen på PC-en virker lite hensiktsmessig. I bakkant hvor luft skal ut/inn, blokkerer skjermen mye når den er åpen. Åpningen på pc'ens underside virker heller ikke til å ha noe særlig effekt. PC-en står forøvrig stort sett alltid i mode "Balanced". Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Noen som vet hvordan en kan undervolte den? Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Feil... Endret 11. januar 2008 av Raul07 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Feil Endret 11. januar 2008 av Raul07 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) feil, igjen.., Internetten klikket Endret 11. januar 2008 av Raul07 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Hei, angående Skjermkortet Geforce 8400M GS.... Fikk denne Pcen for et par dager siden, Men lurer på hvilkene spill man får inn på PCen. I høyste fall i allefall, hvis dere skjønner hva eg mener Og så lurer eg på om drivere, Er det em nyeste eg har på Pcen eller må eg innstallere nye??? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Hei, angående Skjermkortet Geforce 8400M GS.... Fikk denne Pcen for et par dager siden, Men lurer på hvilkene spill man får inn på PCen. I høyste fall i allefall, hvis dere skjønner hva eg mener Og så lurer eg på om drivere, Er det em nyeste eg har på Pcen eller må eg innstallere nye??? Nei, jeg skjønte ikke hva du mente. Kan du utdype litt? Endret 11. januar 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Eg mente. Hvilken spill klarer den liksom. Hvor bra grafikk klarer dette kortet. Uten å hakke liksom. Eg gidder ikke å spille med hakking, Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg kjører som tidligere nevnt BF2 på extreme quality settings, og jeg har aldri opplevd en eneste liten lagg. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 12. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2008 Jaha, Så pass. Burde klare dem fleste spill den dataen her da... Takk for svaret Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2008 Jaha, Så pass. Burde klare dem fleste spill den dataen her da... Takk for svaret Når sant skal sies, bør du lese gjennom hele tråden før du kjøper og få med deg noen kjekke tips osv. Mange som har dårlig erfaring med spilling på denne. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 12. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2008 Ok, et siste spørsmål. Er det nødvendig å innst de siste driverne på Skjermkortet?? Virker så komplisert dette med drivere til skjermkortet. Vet ikke om eg tør innpå dette område. Så hvis ikke det er nødvendig å oppdatere skjerkortet for å spille spill, så driter eg idet... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2008 Er ikke sikker på skjermkortdrivere, men det er da inget problem å laste ned det. Du kan jo bare gå inn på enhestbehandling og velge oppdater driver på skjermkortsinnstillingene. Tar rundt 30-40 sekund for meg. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 12. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2008 Ok, Takk For svaret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå