Gå til innhold

Acer Aspire 5720ZG tråden :)


Nutjob

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei =)

 

Har fått det problemet som mange i denna tråden har hatt, at det lagger når jeg skriver og når jeg spiller wow,css ol.

Har hatt denne skurringa på lyden, men det fiksa jeg ved å oppdatere realtek driveren fra acer.com.

men nå har det lagge problemet kommet, og har tenk å oppdatere biosen, så til dere som har gjort det med denne pce'n.

Hvordan gjør man det?

Lasta ned den nyeste versjonen fra acer.com, men det jeg ikke skjønner er, hva gjør jeg nå?

Skal jeg ''pakke opp'' filene til en cd, og starte PC-en på nytt...? er helt blank =S

 

 

håper dere kan hjelpe, er desperat =/

 

fant det ut, de var visst bare ''høyreklikk'' kjør som administrator -_-

Lenke til kommentar
Hei =)

 

Har fått det problemet som mange i denna tråden har hatt, at det lagger når jeg skriver og når jeg spiller wow,css ol.

Har hatt denne skurringa på lyden, men det fiksa jeg ved å oppdatere realtek driveren fra acer.com.

men nå har det lagge problemet kommet, og har tenk å oppdatere biosen, så til dere som har gjort det med denne pce'n.

Hvordan gjør man det?

Lasta ned den nyeste versjonen fra acer.com, men det jeg ikke skjønner er, hva gjør jeg nå?

Skal jeg ''pakke opp'' filene til en cd, og starte PC-en på nytt...? er helt blank =S

 

 

håper dere kan hjelpe, er desperat =/

 

fant det ut, de var visst bare ''høyreklikk'' kjør som administrator -_-

jess, berre huks på det at om du skal laste ned patch fra wow så må du gjere det samme(kjør som admin.) :)

Lenke til kommentar

Er det sånn at dersom jeg formaterer PCen og installerer Win XP, og etter en stund angrer og vil ha tilbake Vista så er jeg screwed om jeg ikke lagde en recovery plate i Acer eRecovery? Eller kan jeg bare låne en Vista CD med tilsvarende versjon og installere fra denne med Keyen som står på undersiden av pcen min?

Lenke til kommentar
Er det sånn at dersom jeg formaterer PCen og installerer Win XP, og etter en stund angrer og vil ha tilbake Vista så er jeg screwed om jeg ikke lagde en recovery plate i Acer eRecovery? Eller kan jeg bare låne en Vista CD med tilsvarende versjon og installere fra denne med Keyen som står på undersiden av pcen min?

 

Det er jo greit å lage recovery CD selv da.. ikke prøvd å legge inn Vista igjen (etter XP innstalasjon) uten recovery CD-en jeg lagde selv, så vet ikke om det er like enkelt! Men det tar ikke akkurat år å fikse det da.. ha klart et par tomme DVD-er, så er det fikset på et blunk!

 

Appropo kablet nettverk i XP! Bruker kun trådløst hjemme, men da jeg skulle dytte inn kabel her om dagen så funket det ikke! Noen som vet hvilke drivere som kan fikse det?!

Lenke til kommentar
Er det sånn at dersom jeg formaterer PCen og installerer Win XP, og etter en stund angrer og vil ha tilbake Vista så er jeg screwed om jeg ikke lagde en recovery plate i Acer eRecovery? Eller kan jeg bare låne en Vista CD med tilsvarende versjon og installere fra denne med Keyen som står på undersiden av pcen min?

 

Det er jo greit å lage recovery CD selv da.. ikke prøvd å legge inn Vista igjen (etter XP innstalasjon) uten recovery CD-en jeg lagde selv, så vet ikke om det er like enkelt! Men det tar ikke akkurat år å fikse det da.. ha klart et par tomme DVD-er, så er det fikset på et blunk!

 

Appropo kablet nettverk i XP! Bruker kun trådløst hjemme, men da jeg skulle dytte inn kabel her om dagen så funket det ikke! Noen som vet hvilke drivere som kan fikse det?!

tror det har med innstillinger å gjøre. Var sånn med stasjonæren min, men hukser ikke hva jeg gjorde, men da fikset jeg på innstillingene :p

Lenke til kommentar

hei igjen =)

 

Jeg tenkte jeg skulle installere xp prof idag, ble tilslutt lei av alle buggsa, og lagg i 'lette' spill.

Så kom det STORE spørsmålet, hvordan fjerner jeg vista? =P

Prøvde å boote fra CD-en, men det skjer ingenting, den bare fortsetter til loading Screen.

Derfor fiksa jeg på boot order, slik at cd var nr 1. men kom fortsatt til loading screen :s

leste at jeg måtte bytte til 'IDE' mode på Satan disk før jeg reboota--> Bluescreen =S

Hvordan var det dere gjorde dette?

Mvh: Emil =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...