Gå til innhold

Acer Aspire 5720ZG tråden :)

Nutjob

Anbefalte innlegg

Noen som har installert XP på denne, og kan legge ut linker til ALT de har lastet ned av drivere, så alt funker som det skal.. .hadde satt utrolig stor pris på det... :)

Skal avinnstalere Vista i morgen og legge in XP, så hadde vært greit å hatt drivere i orden. :)

Noen som har installert XP på denne, og kan legge ut linker til ALT de har lastet ned av drivere, så alt funker som det skal.. .hadde satt utrolig stor pris på det... :)

Skal avinnstalere Vista i morgen og legge in XP, så hadde vært greit å hatt drivere i orden. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det ligger allerede her. Det er svært lite hokus pokus hvis du leser litt :)

Lenke til kommentar

vet du hva, jeg har faktisk lest en god del her, og har egentlig ikke finni så mye..

lest om flashing av biosen, og at det gikk galt osv osv osv...

men du trenger ikke svare meg hvis du ikke gidder å være behjelpelig.. kanskje andre som gidder å være ålreite å finne driverene jeg trenger og poste dem i ett inlegg til meg...

Lenke til kommentar

Noen andre som har det sånn at når man starter noe i WMP og går i fullscreen mens maskinen kjører på batteri så kjøres lysstyrken på skjerm opp til 80% og CPU-hastighet til høy (tall fra Acer ePower Management). Jeg har ikke funnet noen innstillinger på det, og det er for min del i alle fall unødvendig å bruke ekstra strøm på lysere skjerm når jeg skal se på noe.

Endret av Marius88
Lenke til kommentar

Noen som spiller wow som har denne maskina?

skal kansje kjøpe denne maskinen til bror mi til jul og lurer på om den greier å kjøre WoW med alt på fult, og eventuelt hva FPS`n ligger på, og hva er høyeste oppløsning?

Og greier den og kjøre CS:S greit nok?

står nemmelig mellom Acer Aspire 5720ZG og Asus F5VL (http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=340542)

Hakke peil på hvem skjermkort som er best av Gforce 8400GS og Ati x2300

Hadde også vært en stor pluss hvis noen faktisk har anelse om hvem av laptopene som er best..

Endret av MrDarkey
Lenke til kommentar
De som har problemer med drivere i XP som andre sier funker: Har dere aller nyeste versjon av XP inkl. servicepacks med installert alle nylige oppdateringer? Det har jeg, og da fungerer nettverksdriveren som er linket til i første post. Kan ikke se noen annen grunn enn det til at den ikke skal fungere. ELLER at Dere rett og slett har fått et annen kort inn i maskinen enn oss andre...

https://www.diskusjon.no/index.php?session=...t&p=9890788

Denne fungerte i allefall for meg og mange andre. :)

Lenke til kommentar
Mista en mobil oppå??? Åssen i alle dager klarte du det? Henger du over PCen vår du bruker den eller? :p

neida, synd, ikke morsomt når slikt skjer...

Var nok heller at jeg hadde pcn under senga, og at jeg har mobilen i senga for å klare å våkne av vekkerklokke. Dermed klarte jeg av en syk grunn å dytte mobilen ned fra sengen, noe som ikke har skjedd i de 5 årene jeg har hatt mobil i sengen. Jeg var nok ikke ment til en slik pc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...