myztical Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 Noen som har installert XP på denne, og kan legge ut linker til ALT de har lastet ned av drivere, så alt funker som det skal.. .hadde satt utrolig stor pris på det... Skal avinnstalere Vista i morgen og legge in XP, så hadde vært greit å hatt drivere i orden. Noen som har installert XP på denne, og kan legge ut linker til ALT de har lastet ned av drivere, så alt funker som det skal.. .hadde satt utrolig stor pris på det... Skal avinnstalere Vista i morgen og legge in XP, så hadde vært greit å hatt drivere i orden. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 Noen som har installert XP på denne, og kan legge ut linker til ALT de har lastet ned av drivere, så alt funker som det skal.. .hadde satt utrolig stor pris på det... Skal avinnstalere Vista i morgen og legge in XP, så hadde vært greit å hatt drivere i orden. Noen som har installert XP på denne, og kan legge ut linker til ALT de har lastet ned av drivere, så alt funker som det skal.. .hadde satt utrolig stor pris på det... Skal avinnstalere Vista i morgen og legge in XP, så hadde vært greit å hatt drivere i orden. Det ligger allerede her. Det er svært lite hokus pokus hvis du leser litt Lenke til kommentar
myztical Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 Men tenker du da på de 4 forskjellige på første posten?? Jeg vil gjerne at alt på pcn funker etter installeringa.. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 Nei, jeg tenker ikke bare på de. Denne posten har 31 sider. Kan du lese litt og ikke bare skrive? Lenke til kommentar
myztical Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 vet du hva, jeg har faktisk lest en god del her, og har egentlig ikke finni så mye.. lest om flashing av biosen, og at det gikk galt osv osv osv... men du trenger ikke svare meg hvis du ikke gidder å være behjelpelig.. kanskje andre som gidder å være ålreite å finne driverene jeg trenger og poste dem i ett inlegg til meg... Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 Utrolig at jeg fikk det fint til bare ved å bruke denne tråden + søke litt selv som jeg faktisk har postet reslutatet av her I DENNE TRÅDEN allerede for å hjelpe andre. Med andre ord finnes all informasjonen jeg brukte til å få maskinen over til XP i denne tråden. Vel vel. Lykke til. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 Da har jeg bestilt Acer Aspire 5720ZG - Skal legge inn Windows XP på den når jeg får den. Kan jeg snart melde meg inn som enda en lykkelig eier av denne maskinen Lenke til kommentar
Marius88 Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Noen andre som har det sånn at når man starter noe i WMP og går i fullscreen mens maskinen kjører på batteri så kjøres lysstyrken på skjerm opp til 80% og CPU-hastighet til høy (tall fra Acer ePower Management). Jeg har ikke funnet noen innstillinger på det, og det er for min del i alle fall unødvendig å bruke ekstra strøm på lysere skjerm når jeg skal se på noe. Endret 11. desember 2007 av Marius88 Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Noen som spiller wow som har denne maskina? skal kansje kjøpe denne maskinen til bror mi til jul og lurer på om den greier å kjøre WoW med alt på fult, og eventuelt hva FPS`n ligger på, og hva er høyeste oppløsning? Og greier den og kjøre CS:S greit nok? står nemmelig mellom Acer Aspire 5720ZG og Asus F5VL (http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=340542) Hakke peil på hvem skjermkort som er best av Gforce 8400GS og Ati x2300 Hadde også vært en stor pluss hvis noen faktisk har anelse om hvem av laptopene som er best.. Endret 12. desember 2007 av MrDarkey Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg prøvde WoW på denne maskinen (har egentlig aldri spilt det før... skulle bare prøve det siden det er så umåtelig pop.) Det gikk fint. Prøvde fifa 08 f. eks.. det ikke så bra. Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 sjekka du FPS`n?`ingen andre som spiller WoW til vanelig her? som kan fortelle meg litt om FPS osv Lenke til kommentar
Amento Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 FPSen er helt fin til meg. DU må selvfølgelig skru ned grafikk, siktdistanse osvosv, men det funker fint. mvh Amento Lenke til kommentar
hmz Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Tenker på dette med IDE også videre også videre, bare jeg som ikke forstår helt ..? Jeg formaterer min imorgen og dersom noen hadde giddet å forklare meg helt enkelt hvordan jeg skifter, er jeg utrolig takknemlig! Endret 13. desember 2007 av hmz Lenke til kommentar
fredstian Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Noen som har prøvd denne med den nye service pack'en som kom da? Ble ting noe bedre? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 FPSen er helt fin til meg. DU må selvfølgelig skru ned grafikk, siktdistanse osvosv, men det funker fint. mvh Amento jeg trenger ikke det, kjører wow med full oppløsning og 60fps Lenke til kommentar
myztical Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Er det noen som har en driver til webcam som funker til vista?? Får det overhode ikke til å funke igjen etter reinstall.. Får bare opp en boks med uforståelig skrift i når jeg prøver å starte det... Lenke til kommentar
retry Skrevet 15. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2007 De som har problemer med drivere i XP som andre sier funker: Har dere aller nyeste versjon av XP inkl. servicepacks med installert alle nylige oppdateringer? Det har jeg, og da fungerer nettverksdriveren som er linket til i første post. Kan ikke se noen annen grunn enn det til at den ikke skal fungere. ELLER at Dere rett og slett har fått et annen kort inn i maskinen enn oss andre... https://www.diskusjon.no/index.php?session=...t&p=9890788 Denne fungerte i allefall for meg og mange andre. Lenke til kommentar
roliodden Skrevet 17. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2007 Har hatt pcn siden 4. desember nå og har allerede klart å ødlegge skjermen Mistet en mobiltelefon oppå lokket, og det var nok synd, trist, leit Lenke til kommentar
Amento Skrevet 17. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2007 Mista en mobil oppå??? Åssen i alle dager klarte du det? Henger du over PCen vår du bruker den eller? neida, synd, ikke morsomt når slikt skjer... Lenke til kommentar
roliodden Skrevet 18. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2007 Mista en mobil oppå??? Åssen i alle dager klarte du det? Henger du over PCen vår du bruker den eller? neida, synd, ikke morsomt når slikt skjer... Var nok heller at jeg hadde pcn under senga, og at jeg har mobilen i senga for å klare å våkne av vekkerklokke. Dermed klarte jeg av en syk grunn å dytte mobilen ned fra sengen, noe som ikke har skjedd i de 5 årene jeg har hatt mobil i sengen. Jeg var nok ikke ment til en slik pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå