Slyboogy Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg har formatert med vista igjen, men når jeg tar ned lokket for å sette den i dvale modus eller hvillemodus greier jeg ikke å starte opp igjen når jeg tar opp lokket. Har samme problemet som deg! har du fiksa det? I såfall vill jeg gjerne vite hva du gjorde for å bli kvitt det.. Høyreklikk batteri ikonet, så går du inn på power options og choose what closing the lid does også never på dvalemodus. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Seriøst... I got owned... Så først nå at det var en tredje inngang på PCen sammen med micen og den jeg trodde var headsetinngangen... Trodde den til venstre var grønn, men da jeg lyste med lommelykt så viste det seg at den var blå Så da vet jeg problemet... Svart inngang = headset! Lenke til kommentar
roliodden Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Kjøpte meg denne pcn i starten av uken, og føler at den er veldig god Men har et problem med FPS i CS 1.6 Det dropper en del, så det blir ubekvemt å spille. Noen som har noen tips på instillinger jeg kan fikse? Eller evt noen drivere jeg kan laste ned. takker for svar! Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Installer XP. Vista suger alt for mye kraft og er ikke fult bakoverkompatibel. Til de som lurer ang. drivere til XP. Nettverksdriver ligger allerede link til i første post. Skjermkort brukte jeg denne: http://drivers.softpedia.com/get/GRAPHICS-...-Go-15655.shtml Og resten av driverne ligger også i første post. Brukt altså originale Vistadrivere fra Acer sine sider. De funker. Jeg har dog ikke testa kortleseren og slike småting ennå. Lenke til kommentar
Marius88 Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Hvordan er det med oppdatering av skjermkort driver. Må/bør jeg kun bruke den som legges ut på acer.com, eller kan jeg bruke den til enhver tid nyeste til 8400 GS fra nvidia.com ? Må bare spørre. Har aldri hatt en sånn ferdigbygd maskin før. Lenke til kommentar
roliodden Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Installer XP. Vista suger alt for mye kraft og er ikke fult bakoverkompatibel. Til de som lurer ang. drivere til XP. Nettverksdriver ligger allerede link til i første post. Skjermkort brukte jeg denne: http://drivers.softpedia.com/get/GRAPHICS-...-Go-15655.shtml Og resten av driverne ligger også i første post. Brukt altså originale Vistadrivere fra Acer sine sider. De funker. Jeg har dog ikke testa kortleseren og slike småting ennå. Har prøvd nettverksdriverne som ligger i linken på første post, men den fungerte ikke for meg :\ Har ikke fått sjekket om skjermkort driverne funker, men takk for at du poster ut drivere til XP Har selv byttet til XP, i og med at jeg ikke taklet Vista. Noen andre som har noen tips til meg, som driver å bytter over til XP nu! Mvh Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Hvordan er det med oppdatering av skjermkort driver. Må/bør jeg kun bruke den som legges ut på acer.com, eller kan jeg bruke den til enhver tid nyeste til 8400 GS fra nvidia.com ? Må bare spørre. Har aldri hatt en sånn ferdigbygd maskin før. Kan du linke til den nyeste skjermdriveren? Takk Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 nVidia legger ikke mobile drivere ut på sin side. De sender de videre til laptopprodusentene som igjen integrerer dem i sitt eget program og legger de ut. Så på nvidia.com finner du ingen mobiledrivere som funker til denne PCen. Å laste ned den nyeste fra acer.com skader ikke nei, eller søke opp en via Google f.eks. Er jo folk som modder driverne som nVidia lager så du finner laptopdrivere slik også Jeg snakket nemlig med nVidia ang. problemet 8XXX-serien har i Vista, og da ba de meg kontakte Acer siden det er de som publiserer driverne. De forstår ikke noen ting, så jeg gav opp og installerte XP. At en produsent av et skjermkort er så lite hjelpsom er latterlig, så neste gang blir det ATI på meg. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg har nå merka at hvis jeg trykker Pil venstre og opp på samme tid så funker ingen andre knapper... utrolig irriterende og det rareste er at det er bare for Pil opp +venstre, og ikke for Pil opp + høyre... Er dette fil på min PC eller "skal det være slik?" Lenke til kommentar
Marius88 Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Akkurat, det var bra du sa. Er jo ingen driver download for 5720ZG, står kun 5720, så regner med at det er felles drivere for alle maskinene som heter noe med 5720. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg har nå merka at hvis jeg trykker Pil venstre og opp på samme tid så funker ingen andre knapper... utrolig irriterende og det rareste er at det er bare for Pil opp +venstre, og ikke for Pil opp + høyre... Er dette fil på min PC eller "skal det være slik?" Det stemmer faktisk det. Hos meg virker noen... sjekka en del, men bokstaven "S" funka ikke. Hvorfor skal man trykke pil venstre + pil opp + skrive samtidig? Lenke til kommentar
Amento Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Når man spiller Lenke til kommentar
roliodden Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Atheros AR5007EG Wireless Har dette trådløsenettverkskortet og driverne vil ikke fungere. Har prøvd enhetsbehandling, har avinstallert og prøvd flere forskjellige metoder. Har forøvrig byttet til Windows XP. Noen som har noen tips å hjelpe meg med? Er flere komponenter i enhetsbehandling som har (!) forran seg. Hjelp taes imot med takk! Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 leser at noen sier at lag og hoppende tekst skal løse seg når man flasher bios til 1.19. sitter med en 5720zg ny innkjøpt og erveldig plaget med hopping og lag i vista har flashet til 1.19 men problemet er like ille Noen som har forslag til løsning? takk for svar Lenke til kommentar
Amento Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 ja, dette har jeg også problemer med. Touchpad'en henger seg... Lenke til kommentar
poe Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 leser at noen sier at lag og hoppende tekst skal løse seg når man flasher bios til 1.19.sitter med en 5720zg ny innkjøpt og erveldig plaget med hopping og lag i vista har flashet til 1.19 men problemet er like ille Noen som har forslag til løsning? takk for svar Prøv å deaktivere alle ekstra funksjonene i touchpadprogrammet. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg har fjerna touchpad ikonet i nedre høyre hjørne, som noen foreslo tidligere, men har fortsatt samme problemet Lenke til kommentar
poe Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg har fjerna touchpad ikonet i nedre høyre hjørne, som noen foreslo tidligere, men har fortsatt samme problemet Ikke ikonet jeg snakker om, men gå inn på touchpadinnstillinger og deaktiver alle ekstrafunksjonene. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 De som har problemer med drivere i XP som andre sier funker: Har dere aller nyeste versjon av XP inkl. servicepacks med installert alle nylige oppdateringer? Det har jeg, og da fungerer nettverksdriveren som er linket til i første post. Kan ikke se noen annen grunn enn det til at den ikke skal fungere. ELLER at Dere rett og slett har fått et annen kort inn i maskinen enn oss andre... Lenke til kommentar
roliodden Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 De som har problemer med drivere i XP som andre sier funker: Har dere aller nyeste versjon av XP inkl. servicepacks med installert alle nylige oppdateringer? Det har jeg, og da fungerer nettverksdriveren som er linket til i første post. Kan ikke se noen annen grunn enn det til at den ikke skal fungere. ELLER at Dere rett og slett har fått et annen kort inn i maskinen enn oss andre... Hvis det var meg du snakket til nå, så har jeg nok et annet kort enn deg, ja. Noen med Atheros? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå