beverpower Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Er det noen som har oppdatert BIOS via windows her ennå som kan si det funka fint?! skeptisk, da jeg har gjort det i windows før og alt har klikka Lenke til kommentar
Nimh Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Er det noen som har oppdatert BIOS via windows her ennå som kan si det funka fint?! skeptisk, da jeg har gjort det i windows før og alt har klikka Ja jeg gjorde det igår og nå funker faktisk alt sammen som det skal. For en lettelse! Hva skjer når du prøver? Endret 5. november 2007 av Nimh Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Er det noen som har oppdatert BIOS via windows her ennå som kan si det funka fint?! skeptisk, da jeg har gjort det i windows før og alt har klikka Ja jeg gjorde det igår og nå funker faktisk alt sammen som det skal. For en lettelse! Hva skjer når du prøver? var vel ikke alt for lett å forstå hva jeg mente.. men mente jeg bare var skeptisk til BIOS-flashing via windows generelt!! Har erfart tidligere at det kunne bety trøbbel Måtte bare forsikre meg om at det funket før jeg prøvde.. takk takk, skal prøve nå!! Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Prøvde nå.. men dukket opp feilmeldinger hele tiden hvor det stod "SMI WRITE VERIFY FAIL".. eller noe i den duren PC-en restartet og alt funker fint.. er liksom BIOS'en oppdatert nå?! Lenke til kommentar
poe Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Prøvde nå.. men dukket opp feilmeldinger hele tiden hvor det stod "SMI WRITE VERIFY FAIL".. eller noe i den duren PC-en restartet og alt funker fint.. er liksom BIOS'en oppdatert nå?! Prøv å oppdatere på nytt. Da vil du få opp et vindu med nåværende BIOS og hvilken versjon den prøver å oppdatere til. Er disse verdiene de samme, har du allerede oppdatert BIOS. Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Takker.. Men, jeg får jo ikke sett hvilke versjon jeg har og hvilken versjon jeg oppgraderer til uten å klikke på start! og etter jeg klikker på start kan jeg ikke avbryte?! Lenke til kommentar
poe Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Takker.. Men, jeg får jo ikke sett hvilke versjon jeg har og hvilken versjon jeg oppgraderer til uten å klikke på start! og etter jeg klikker på start kan jeg ikke avbryte?! Tror det er fult mulig å avbryte etter at du har trykket start. Uansett så gjør det ikke noe å gjenta oppgraderingen, bare husk å ha strømkabel tilkoblet. Lenke til kommentar
minotir Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 kan noen plz. poste en Wireless driver som funker til XP? Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 Takker.. Men, jeg får jo ikke sett hvilke versjon jeg har og hvilken versjon jeg oppgraderer til uten å klikke på start! og etter jeg klikker på start kan jeg ikke avbryte?! Tror det er fult mulig å avbryte etter at du har trykket start. Uansett så gjør det ikke noe å gjenta oppgraderingen, bare husk å ha strømkabel tilkoblet. Stemmer at det gikk an å abryte ja.. BIOSen hadde blitt oppdatert! v1,19 sto det vel.. Men når det gjelder lyden, så kommer det en slags spraking/"klikking" i blant da jeg har på max volum i windows! Uansett om lyden i feks winamp ell vlc er på max eller ikke.. andre som har merket det samme og kanskje har en løsning på "problemet"? Lenke til kommentar
minotir Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 Innstalerte Vista igjen jeg nå, men trenger og validere den. Regner med jeg må ringe på microsoft for at det skal funke. Hva er nr dit? (helst i norge) Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 da har jeg bestemt meg for og selge PC-en igjen og kjøpe meg Multicom Compal IFL90+ 15.4" GeForce® 8600M GT 512MB isteden... er drit lei alle problemene som viser seg alt annet enn lett og fikse.. bare jeg klarer og holde ut 2 uker til da.... Lenke til kommentar
poe Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 da har jeg bestemt meg for og selge PC-en igjen og kjøpe meg Multicom Compal IFL90+ 15.4" GeForce® 8600M GT 512MB isteden... er drit lei alle problemene som viser seg alt annet enn lett og fikse.. bare jeg klarer og holde ut 2 uker til da.... Har du oppdatert BIOS til siste versjon? Lenke til kommentar
Nimh Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 da har jeg bestemt meg for og selge PC-en igjen og kjøpe meg Multicom Compal IFL90+ 15.4" GeForce® 8600M GT 512MB isteden... er drit lei alle problemene som viser seg alt annet enn lett og fikse.. bare jeg klarer og holde ut 2 uker til da.... Hva slags problemer har du med PC-en? Lenke til kommentar
Slyboogy Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Hvis du oppdaterer biosen slutter den sprakinga med lyden? hadde vært kjekt å vite. EDIT: JAAAAAA sprakinga og de kverna kattene ble borte DIGG!! sry meg ass men dette var F****** brae nyheter, Til dere som har lyd problemer som høres ut som katter i kverna, sier jeg FLASH BIOS OG OPPDATER :D:D Endret 8. november 2007 av Slyboogy Lenke til kommentar
Nimh Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 Hvis du oppdaterer biosen slutter den sprakinga med lyden? hadde vært kjekt å vite. EDIT: JAAAAAA sprakinga og de kverna kattene ble borte DIGG!! sry meg ass men dette var F****** brae nyheter, Til dere som har lyd problemer som høres ut som katter i kverna, sier jeg FLASH BIOS OG OPPDATER :D:D For meg hjalp BIOS-update kun mot skrive-lagging (som det står i update infoen), mens de nyeste Audio driverne fra acer sine hjemme sider har hittils fiksa sprakingen min. Men grattulerer! deilig å fikse sånne problemer Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 nei unødvendig lag i windows osv.. tar ikke 5 min for og gå inn på min datamaskin på en pc med 2gig ram.. PC-en egna seg også ikke til min bruk, noe jeg har funnet ut senere.. hadde jeg bare fått til xp på den så hadde det nok gått litt bedre ang spilling men når vista sluker alt av resurser ang hardware så blir det umulig og spille et "normalt" spill:) Lenke til kommentar
Slyboogy Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 ÆSJ for noe møl, nej er dritfornøyd av PC-en men lyden er og forblir kattekverner. Lenke til kommentar
sforum Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Hei. Hva får dere folk på windows opplevelsesindeks? Min er : CPU: 4.6 RAM: 4.3 Grafikk: 3.4 Spillgrafikk: 4.3 Primær harddisk: 4.9 Min maskin synes jeg er veldig treg. Oppstarten tar bl.a veldig lang tid. Selv rett etter gjennoppretting. Kan det være ram'en? En kamerat av meg har en billigere aspire modell å han scorer høyere på ram i opplevelsesindeksen. Lyden på min pc er også veldig lav. SKal den være det eller er det noe feil med mine høytalere? I tillegg så går den i dvalemodus når batteriet er mellom 10-15%. Dette skal den ikke, den er innstilt til å gå i davalemodus ved 5% batteri igjen, og at den skal gi beskjed om lavt batteri ved 10%. Endret 10. november 2007 av shaaland Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Hver gang jeg starter opp PC-en på nytt så må jeg høyreklikker på "lyd-ikonet" og velg "music-rock" fordi den automatisk setter seg på film og skaper dårlig lyd. Hvordan får jeg den til å være slik automatisk? Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 CPU: 4,6 Ram: 4,2 Grafikk: 3,5 Spillegrafikk: 4,5 Harddisk: 4,9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå