Strudl Skrevet 10. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2007 Hei, Jeg er ny i forumet. Veldig fint å lese litt om deres erfaringer. Lurer på å skaffe meg en slik en, og jeg kunne tenke meg å bruke den mot en LCD TV som kan ta full HD 1080p. Er det slik at jeg kun får den oppgitte oppløsningen på 1280x800 ut av vga eller dvi utgangen eller er dette en spesifisert max oppløsning som gjelder for den integrerte skjermen på PC-en? Har noen brukt denne mot LCD TV og hva er deres erfaringer med denne bruken? er 1280x800 en oppløsning som gir korrekte 16:9 bilder eller blir bildet dratt eller kappet på noen måter? Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 11. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Når jeg spiller TrackMania Nations er grafikken rævva for å si det mildt. Er det no bra grafikk kort i denne PC-en egentlig? Burde jeg oppdatere driveren? Noen som har en direkte link og guide til hvordan man gjør det? Btw; åssen deaktiverer man Touch pad? Hvordan skjuler man Acer Empowering Technology verktøy greia som starter med Wndows (den grønne stripa)? Endret 11. oktober 2007 av Gaston Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 11. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2007 Greit skjermkort ja. Vista sliter med DirectX10 søtten til Nvidia 8-tusenseriekortene blant annet. Installer XP og test, eller vent på en mulig utbedring. Mulig noen drivere og oppdateringer for Vista fikser noen spill, men ikke alle. For min del har jeg prøvd nok, så jeg skal installere XP på den andre partisjonen når jeg får tid inntil Microsoft og eventuelt Nvidia fikser dette. Lenke til kommentar
Naruto123 Skrevet 11. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Hei, jeg skal muligens kjøpe denne PC-en: Acer Aspire 5720ZG, og lurer defor på om det er en data du kan spille BF2, GTA, FIFA osv på uten noe videre problemer? ville vert greit å vite... Endret 11. oktober 2007 av Naruto123 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg synes skjermen er veldig bra, men kvaliteten blir jo skikkelig dårlig når man skal se på film. Noen som har noen løsning på dette? Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 12. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2007 Når jeg spiller TrackMania Nations er grafikken rævva for å si det mildt. Er det no bra grafikk kort i denne PC-en egentlig? Burde jeg oppdatere driveren? Noen som har en direkte link og guide til hvordan man gjør det? Btw; åssen deaktiverer man Touch pad? Hvordan skjuler man Acer Empowering Technology verktøy greia som starter med Wndows (den grønne stripa)? Krever ikke Track Mania kanske bra grafikk-kort? Mvh Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2007 Fn+f7 = deaktivere touchpad Du kan skjule den Acer Empowering greia ved å ta: start-kjør(og skriv inn msconfig)-så går du inn på oppstartsfanen og der finner du sannsynligvis noe som heter noe med acer empowering... reboot Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 12. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2007 Takk for hjelp! Lenke til kommentar
Kimalex Skrevet 14. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2007 Har nå kjøpt meg denne maskinen. Men får problemer med å logge på trådløst nettverk når dette står med skjult nettverk.(som er kryptert). Virker greit når jeg viser nettverket. (Fortsatt kryptert) Noen som har forslag til hvordan jeg kan løse dette, uten å måtte ha på visning av nettverksnavn. Bruker forøvrig en D-Link router. Lenke til kommentar
Naruto123 Skrevet 14. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2007 Nei vell, siden ingen svarte meg har jeg bestilt en passe god gaming bærbar til 12000Kr isteden.. Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 14. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2007 Nei vell, siden ingen svarte meg har jeg bestilt en passe god gaming bærbar til 12000Kr isteden.. Kansje like greit å bare kline til med en skikkelig fet laptop Grattis Lenke til kommentar
Naruto123 Skrevet 14. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2007 Kansje like greit å bare kline til med en skikkelig fet laptop Grattis Hehe, takker.. Er ikke den ULTIMATE gaming pc, men er bra nok med sin nVidia GeForce 8600M GT 512MB dedikert minne... Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 14. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2007 Nei vell, siden ingen svarte meg har jeg bestilt en passe god gaming bærbar til 12000Kr isteden.. Hehe... hvis du har 12k å bruke vurderer man ikke å kjøpe en til 7k Lenke til kommentar
poe Skrevet 14. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2007 Hehe, takker.. Er ikke den ULTIMATE gaming pc, men er bra nok med sin nVidia GeForce 8600M GT 512MB dedikert minne... Hei skulle bare informere deg, og andre som leser denne tråden, at jeg blir bare mer og mer fornøyd med min aspire 5720 Anbefales Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Hehe, takker.. Er ikke den ULTIMATE gaming pc, men er bra nok med sin nVidia GeForce 8600M GT 512MB dedikert minne... Hei skulle bare informere deg, og andre som leser denne tråden, at jeg blir bare mer og mer fornøyd med min aspire 5720 Anbefales Godt å høre Jeg begynner sakte men sikkert å utforske det lille vidunderet jeg også. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Trenger en bærbar som jeg både kan bruke til skolearbeid, og til å kjøre spill som CS:S osv. Den skal ikke være større en 15,4", og den skal være ganske rask. Kan en Acer Aspire 5720ZG med 250gb passe i denne sammenhengen? Har egentlig bare hørt lovord om den, men i går fortalte en kompis at han hadde hatt denne, og at den var treig, hadde dårlig touchpad, var svær, altså et dårlig kjøp. Hva mener dere om disse påstandene? Noen som har PC-en som kan dele deres erfaringer med den? Har fortsatt veldig lyst på den, men ble plutselig litt skeptisk... Plis gi meg noen gode råd! Lenke til kommentar
Naruto123 Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Hehe, takker.. Er ikke den ULTIMATE gaming pc, men er bra nok med sin nVidia GeForce 8600M GT 512MB dedikert minne...Hei skulle bare informere deg, og andre som leser denne tråden, at jeg blir bare mer og mer fornøyd med min aspire 5720 Anbefales EMM... Jeg mente ikke 5720ZG jeg mente Multicom Compal IFL90+ Trenger en bærbar som jeg både kan bruke til skolearbeid, og til å kjøre spill som CS:S osv. Den skal ikke være større en 15,4", og den skal være ganske rask.Kan en Acer Aspire 5720ZG med 250gb passe i denne sammenhengen? Har egentlig bare hørt lovord om den, men i går fortalte en kompis at han hadde hatt denne, og at den var treig, hadde dårlig touchpad, var svær, altså et dårlig kjøp. Hva mener dere om disse påstandene? Noen som har PC-en som kan dele deres erfaringer med den?Har fortsatt veldig lyst på den, men ble plutselig litt skeptisk...Plis gi meg noen gode råd!Till CS:S kan denne være sånn passe med mulig lag til tider, men hvor mye er du villig til og legge ut for en pc? fortell med det og jeg kan se om jeg finner en brukbar en... Endret 15. oktober 2007 av Naruto123 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg synes skjermen er veldig bra, men kvaliteten blir jo skikkelig dårlig når man skal se på film. Noen som har noen løsning på dette? Ingen som har noen løsning? Lenke til kommentar
Naruto123 Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Nei vell, siden ingen svarte meg har jeg bestilt en passe god gaming bærbar til 12000Kr isteden.. Hehe... hvis du har 12k å bruke vurderer man ikke å kjøpe en til 7k Nei selvfølgelig ikke, men til og begynne med hadde jeg ikke 12k, da hadde jeg max 8k, men fikk snakka meg til og ta opp et lite " lån " av mine foreldre.. Lenke til kommentar
Mosetuss Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Kjøpte min 5720zg på Datakjeden her i Oslo for noen dager siden. Er veldig fornøyd med det aller meste, men har oppdaget at den periodevis lager en slags "virrr-klikk" lyd, som høres ut som den kommer fra harddisken. Den er ikke spesielt høy, men jeg legger klart merke til den når det er stille i stua. Er det flere som har en slik lyd, eller bør jeg ta den med tilbake til Datakjeden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå