Gooner76 Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Kan noen hjelpe meg å finnne en driver til skjermkortet? Finner ingen som fungerer... 9616417[/snapback] Da har du jammen meg ikke søkt bra nok hvis du i det hele tatt har søkt? Nvidia legger ikke mobiledrivere ut på sine sider, så du må laste ned modda drivere. laptopvideo2go.com 9626826[/snapback] hvor finner man disse modda driverne da? Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg har også denne maskinene. Er det bare jeg som sliter med at strømforsyningen blir fryktelig varm? Viser enda merke i stolen der den lå... Klarte ikke ta på den. Står på den at den kan bli varm.. men kan det stemme at den skal bli så varm at det ikke er mulig og holde den? 9464442[/snapback] Oi, det hørtes litt skummelt ut. Vurderer å kjøpe denne, men jeg må først forsikre meg om dette kan skje? Noen som har noen svar? Lenke til kommentar
poe Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg har også denne maskinene. Er det bare jeg som sliter med at strømforsyningen blir fryktelig varm? Viser enda merke i stolen der den lå... Klarte ikke ta på den. Står på den at den kan bli varm.. men kan det stemme at den skal bli så varm at det ikke er mulig og holde den? 9464442[/snapback] Oi, det hørtes litt skummelt ut. Vurderer å kjøpe denne, men jeg må først forsikre meg om dette kan skje? Noen som har noen svar? 9631132[/snapback] Blir varm ja, men ikke noe problem å holde den. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 Den blir varm alt etter hvor mye den blir belastet. Man legger ikke en slik strømforsyning i en skinnstol f.eks. Dette gjelder ikke bare denne strømforsyningen, men alle strømforsyninger. Da særlig til f.eks. bærbare da de svært sjeldent har noe form for utlufting men samtidig til tider har høy belastning. Jeg har flere bærbare, og alle blir like varme. Ser ikke problemet. Man skal ikke kose med strømforsyninga akkurat. La den ligge på gulvet eller en annen plass som tåler litt varme fredelig og forlatt. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 Kan noen hjelpe meg å finnne en driver til skjermkortet? Finner ingen som fungerer... 9616417[/snapback] Da har du jammen meg ikke søkt bra nok hvis du i det hele tatt har søkt? Nvidia legger ikke mobiledrivere ut på sine sider, så du må laste ned modda drivere. laptopvideo2go.com 9626826[/snapback] hvor finner man disse modda driverne da? 9630015[/snapback] http://www.laptopvideo2go.com/drivers Finner ikke driveren skjermkortet ditt laster du ned modded INF og erstatter den med den som ikke funka. Lurer du på enda mere leser du det som står under Quickstart Guide inne på hver driver. Prøv deg frem til du finner den driveren som funker best for deg. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 Denne bruker jeg, og den funker. http://www.laptopvideo2go.com/forum/index....showtopic=15049 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 Ingen som veit hvordan man får infrarød til å virke? Lenke til kommentar
poe Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 Ingen som veit hvordan man får infrarød til å virke? 9633396[/snapback] Tydeligvis ikke. Send en mail til Acer support og spør, så kan du poste svaret hær etterpå. Lenke til kommentar
hulumogu Skrevet 5. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2007 Kjøpte denne for 6k på åpningstilbud hos SpaceWorld i Kongsberg igår.. Virker fint så langt... vanvittig mye acer progmavare ++ som måtte avinstaleres først men Jeg sliter med at lyden begynner å sprake og bli helt f*%#a opp når jeg prøvde den i wow... Jeg har jo da seff avinstalert all acer lydstuff... Har andre erfaringer med ødlagt lyd i wow eller noe annet spill med denne bærbare? wow ble ikke instalert, men kopiert fra en anne PC, selv om jeg ikke trur det har noe å si.. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 5. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2007 6k... wow... det var billig Ja, det ligger så utrolig mye skit på denne PC-en som følger med. Oppmot 100 operasjoner kjøres hvis man ikke sletter noe. Dette spiste sammen med Vista alene rundt 1GB RAM... De som har satt opp denne PCene skulle jeg likt å tatt en prat med. De kan ikke ha tenkt mye for å si det slik. Satt sikkert 1 time å sletta ting før jeg sa meg fornøyd. Men men, mann i gata er nok fornøyd med alt som er med siden han/hun ikke spiller (litt) krevende spill. Lenke til kommentar
fredstian Skrevet 5. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2007 Hva kan slettes uten av det egentlig har noe å si da? Kjøpte denne PC-en for to dager siden, og det er jo så sykt mye drit inne på den! Men kjekt å kunne kontrollere wifi delen, sjekke hvor mye strøm som er igjen osv, vet ikke om man kan dette hvis man f.eks. sletter hele den acer menyen på skrivebordet jeg...? Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 5. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2007 Du sletter det du ikke har bruk for. Alle har ulike behov og ønsker. Prøveversjon av office... stygge antivurisprogrammet som spiser hele CPUen når det scanner... 94845765 ulike spill... yahoo toolbar... kommer ikke på alt, men du finner ut av det hvis du vil. Har ikke sletta hele Acer-menyen ennå selv, men får se hva jeg gjør. Skal vel alltids finne en løsning. Lenke til kommentar
hulumogu Skrevet 5. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2007 Fjerna alt som het noe med acer bortsett fra webcam tingen... Fjerna også et par andre ting som bla auto lancher'en. Jeg sliter jo med lyd, men kan hende jeg finner ut av det når jeg tester litt videre når jeg kommer hjem... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2007 Ringte Acer-support angående infrarød nå. De sa bare at det ikke var infrarød på de nye aspire-pcene. Så jeg spurte hvorfor det var en infrarød port her da. Da bare ble hun litt rar og sa at hun ikke visste helt og så la hun på. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 5. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg snakka også med en dame. Kunne absolutt ingen ting. Lurte på om mitt 8400M GS skjermkort var satt inn av meg selv. Flere ganger sa hun "vent litt", så blei det stille noen minutter og så kom hun tilbake. Virket som hun rådførte seg med "nerden" der... Jeg gav opp etter å ha overkjørt henne med litt for mye kunnskap og bare fått apelyder tilbake. Finner ut av det jeg trenger selv bare jeg får litt tid. Lenke til kommentar
Gooner76 Skrevet 5. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg snakka også med en dame. Kunne absolutt ingen ting. Lurte på om mitt 8400M GS skjermkort var satt inn av meg selv. Flere ganger sa hun "vent litt", så blei det stille noen minutter og så kom hun tilbake. Virket som hun rådførte seg med "nerden" der... Jeg gav opp etter å ha overkjørt henne med litt for mye kunnskap og bare fått apelyder tilbake. Finner ut av det jeg trenger selv bare jeg får litt tid. 9640909[/snapback] litt skummelt at support ikke vet hva de holder på med....... Lenke til kommentar
poe Skrevet 5. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2007 Ringte Acer-support angående infrarød nå. De sa bare at det ikke var infrarød på de nye aspire-pcene. Så jeg spurte hvorfor det var en infrarød port her da. Da bare ble hun litt rar og sa at hun ikke visste helt og så la hun på. 9640889[/snapback] Hmm... Dette er kun en kvalifisert gjetting, men kan det være at den infrarøde porten er ment til en eventuell fjernkontroll? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2007 Dere vet den knallgrønne linja som vises når du skrur på volumhjulet? Jeg synes den er ganske praktisk, men plutselig nå ble den helt borte uten at jeg hadde trykka på noe som helst. Den bare forsvant. Den virka for 30 sekunder sidem, men nå: nei... Hvordan får jeg den tilbake igjen? Lenke til kommentar
Slyboogy Skrevet 5. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Jeg sliter med at lyden begynner å sprake og bli helt f*%#a opp når jeg prøvde den i wow... Jeg har jo da seff avinstalert all acer lydstuff... Har andre erfaringer med ødlagt lyd i wow eller noe annet spill med denne bærbare? 9639718[/snapback] Har samme problemet med lyden, noen ganger er lyden bra og noen ganger kan det høres ut som noen kverner et dusin kyllinger. Det er sinnsvakt irriterende, det har ikke noe med høyttalerne det er sikkert, siden når jeg ser på winamp equalizeren mens musikken spiller og når det skurrer i lyden så lagger equalizern samtidig. Jeg er en person som er avhengig av musikk, og når lyden blir skurrete så blir jeg bare forbanna og slår av PC-en. (fikser ikke problemet ) Noen andre som har dette problemet? Endret 5. oktober 2007 av Slyboogy Lenke til kommentar
Eved Skrevet 5. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg har formatert med vista igjen, men når jeg tar ned lokket for å sette den i dvale modus eller hvillemodus greier jeg ikke å starte opp igjen når jeg tar opp lokket. 9556841[/snapback] Jeg lider også av dette problemet, vet noen om hvordan jeg kan bli kvitt denne plagen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå