CrashTestDummy Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg vurderer å prøve Ubunutu, men hvordan får jeg spill som CS: Source og WC3 til å virke? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Wine evnt Cedega Her finner du ut om ditt spill funker med Wine. Lenke til kommentar
halkal Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Wine evnt Cedega Her finner du ut om ditt spill funker med Wine. 9425536[/snapback] er som regel litt "pes" og få spill til å funke på linux men etter en del googling og prøving/feiling så fikk jeg ihvertfall world of warcraft til å fungere ganske greit . Brukte Wine for og få dette til. har ikke prøvd noen andre spill foreløpig, men war3 og bf2 er to andre som jeg gjerne vil få til når jeg har tid/gidder. Anbefaler alikevel at du kjører linux og windows i dual boot. så kan du reboote til windows hvis spillet ikke fungerer med wine eller cedega. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Spill laget for Windows vil uansett kjore raskere pa Windows enn en emulator. Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Kanskje verdt og nevne VMware da, men er usikker på hvor godt dette vil fungere, men er verdt er forsøk. Spill som ikke er laget til linux funger dårlig i linux, du vil miste FPS og en del andre ting. Derimot spill som er laget til linux fungerer godt. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Spill laget for Windows vil uansett kjore raskere pa Windows enn en emulator. 9438315[/snapback] Wine (Wine Is Not an Emulator) er ingen emulator Men ja, det kjører bedre på windows ja, kan trekke fra ca 40% på fps på mange spill Endret 6. september 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå