Gå til innhold

MOH: Airborne omtale(Eurogamer)

Mala

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har lest flere steder at det hvertfall er det aller beste Medal of Honor spillet til nå. Men jeg kommer nok ikke å skaffe meg det, pga alle andre god spill som kommer nå fremover.

Uansett, jeg er skikkelig lei WW2 spill, selv om dette kan være underholdende. Har desverre ikke fått prøvd noen demo av spillet.

Lenke til kommentar

Likte også demoen... Hadde ingen forventninger til denne tittelen. Og etter å ha sett introen, var jeg lite imponert over grafikken.. En smule mye "jaggies".. Men med engang du er i flyet, klar til å hoppe, så tar graffikken seg opp til et akseptabelt nivå.

AI-en til italienerene (Ja, det er faktisk i Sicilia) er relativt lav, og det samme gjelder for dine med-soldater. Og det kunne vært litt mer trøkk i selve lyden av våpenet når du skyter. Thomson- maskinpistolen høres ut som et luftgevær.

Jeg tror dette spillets styrke kommer til å ligge i multi-playeren. Og det er her det artige kommer til å spille en rolle.. Å droppe i falskjerm over et område, hvor du selv bestemmer hvor du lander, med mulighet for å oppgradere våpene er unektelig artig. Men jeg tror jeg holder det litt an for øyeblikket, før jeg går til innkjøp, siden jeg nå har tilgang til den glittrende COD4 Betaen, og HALO3 er like rundt hjørnet, så tror jeg nok dette spillet kommer til å "Blekne", som nok et WW2-shooter.

Endret av SAS1984
Lenke til kommentar
And underpinning the delightful sense of freedom, the excellent combat, and the buffed-up weapons system is a control system that has to rank as one of the best ever devised for a console FPS.

Ser de skriver om at det er "iron sight + lean"-opplegget de roser mest, men resten av kontrollene synes jeg var litt trasige.

Dessuten er det sant som gunfreak sier. Var latterlig å se gater, hus og rom som tidligere var tomme bli fylt av fiender fra ingensteder helt plutselig når man trigga et script.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...