nag-sinn Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 KAn noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Litt mer info, ja? ISP, adslboks, etc. Lenke til kommentar
IthMcMos Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 KAn noen hjelpe meg? Jo, visst går det an. Det du må gjøre er å la modemet/routern forwarde port 6890-6900 til din maskin. Som LarsC sa, hadde det vært greit med litt mere opplysninger. Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 Jeg vet ikke mer kan ikke så mye data:( Lenke til kommentar
Lch Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Du må vel vite om du har Nextgentel, Telenor etc? Hva står det på boksen som internett kommer ut av? Lenke til kommentar
umy Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 hvilket operativsystem har du? windows xp? 2000? 98? me? hva heter internettleverandøren din? telenor? nextgentel? bluecom? netcom? hva står d på modemet ditt? bruker du firewall? router? svar på det du kan her, så får du nok litt mer hjelp Lenke til kommentar
iCar Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Jeg har også samma problemet... Har adsl fra Nexgentel... Det går ikke an å sende filer fra msn, men motta kan du.. du for heller ikek brukt video/voice tjenesten... Men prøver man fra yahoo, så kan man både sende og bruke video og voice tjensten.... Jeg bruker Win Xp Pro Norsk versjonen og har skrudd av alle firewall greiene.... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Har ikke NGT sperret noe lengre oppe i systemet når det gjelder msn? Jeg minnes å huske noe slikt. Jeg fant iallefall denne: http://home.broadpark.no/~sosystad/ Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Har ikke NGT sperret noe lengre oppe i systemet når det gjelder msn? Jeg minnes å huske noe slikt. Den eneste "sperra" er NAT'en i modemet fra NGT noe som lett! kan fixes. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Det var selvfølgelig ikke det jeg mente. Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 Du må vel vite om du har Nextgentel, Telenor etc? Hva står det på boksen som internett kommer ut av? Ja hehe. Jeg har Telenor ADSL. Alcatel modem. Bruker win. xp. Har firwall på. Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 har også prøvd å ta av firewall men uten res. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Ja hehe. Jeg har Telenor ADSL. Alcatel modem. Bruker win. xp. Har firwall på. Har det samme som du, har og skrudd av den innebygde firewallen. Men norton firewall har eg på og det funker bra. Men det kan være i andre enden som og kan være problemet, trenger ikke være hos deg. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Har ikke NGT sperret noe lengre oppe i systemet når det gjelder msn? Jeg minnes å huske noe slikt. Jeg fant iallefall denne:http://home.broadpark.no/~sosystad/ Vel jeg klarte å sende filer over msn... etter å ha gjort det som sto på den veiledningen... Men for fortsatt ikke brukt voice og video greia... Noen andre som har ngt som har klart å får den til å virke??? Lenke til kommentar
TuMaz Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Jeg hadde samme problem tidligere med NAV 2002. Nå har jeg NAV 2003 versjonen og alt fungerer flott! Vet at jeg så en side hvor løsningen for å rettet problemet lå. Regner med at det var på en av Nortons sine sider (symantech!) Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2003 Hvordan skrur jeg av den innebygde firewall? Lenke til kommentar
Senitel Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 steike være... akkurat det samme problemet som jeg hadde... det er flere tråder hær på hw.no om AKKURAT det.. og flerfoldige løsningsforslag.. så hvist du bare kunne leitet litt så finner du SIKKERT løsnin.. slik gjorde jeg det.. det funker fett nå. jeg har laget en MAnual til deg.. følg denne og så funker det... http://www.hjelperdeg.net/feilmeldinger/me...enger.index.htm Lenke til kommentar
Senitel Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 sorry... URL`en funket ikke... her er den som funker http://www.hjelperdeg.net/feilmeldinger/me...enger/index.htm Lenke til kommentar
Blib Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 IKKE SKRU AV FIREWALL!!!!! Skrur du av denne hjelper dette KUN!!!! med at andre folk kan logge seg innpå DIN router og for eksempel skru ned internettet ditt! Jeg har NGT og kan sende filer over MSN. Det du trenger er å åpne porten som MSN bruker og laste ned MSN 5.0. Lenke til kommentar
Senitel Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 FAEN DET VAR FEIL::: IGJEN!!! denne funker... GARANTERT http://www.hjelperdeg.net/feilmeldinger/Me...enger/index.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå