Gå til innhold

Drivere til Win2000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har samme problemet.

programmpakken 3.01 vil ikke installere, 3.02 klager over feil i oppsettet mitt mens 4.0 (usb) installerte fint men som sagt, den var kun for usb (hadde store håp om at det kanskje vill fungere :wink:)

drivere til alle eldre force feedback joysticks er faktisk innebygt i os'et, men dei bugger en del.

i enkelte spill så avsluttes enkelte spill brutalt til desktop'en når jeg prøver å stille inn joysticken min (force feedback pro) mens andre spill faktisk lar meg stille inn joysticken men dropper ut til desktop'en når selve spillet starter.

ett eneste unntak er star wars - pod racer, crasher ved forsøk på instilling, men som lar meg spille med orginalt oppsett joystick.

tar et lite forsøk på å legge inn driverene manuellt, vil poste resultatene senere.

Lenke til kommentar

Ah..jeg glemte jo å si at dette også er ett USB ratt. Programvaren som fulgte med på cd-platen var kun til Win98. Prøvde å installere i Win2k men fikk opp feilmeldinger, og systemet lette etter en fil ved navn "hidusb.sys", som jeg ikke kunne finne. Merkelig at Microsoft ikke lager drivere til sine egne os. Rattet er jo ikke så gammelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...