poZZe Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Hallo, godtfolk! har et problem. Et par av mine divX'er blir vist i en slags blåtone. Spesielt hudtoner og andre farger i det området.. Anyone? -v- Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Sikker på at det er divx? Lenke til kommentar
poZZe Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 Vel. Skal ikke banne på at det er en divx, men den har hvertfall .avi ending. Åssen kan jeg finne ut hvilken codec som brukes? -v- Lenke til kommentar
Lch Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Gspot. http://www.headbands.com/gspot/ Lenke til kommentar
poZZe Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 Det er faktisk en Xvid. Hjelper det? -v- Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 ja .. da trenger du en xvid codec .. www.xvid.org Eller du kan laste ned Nimo codec pack + Tsunami filter pack :google: Lenke til kommentar
poZZe Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2003 nei.. Hjelper ikke! Filmen er fortsatt blå! Dvs. Alle rødtoner blir blå! Tror ikke alle i filmen har blått blod! Har installert både tsunami og ffdshow, men hjelper ikke! Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Da har du ett problem .. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Fjern alle kodeker og legg inn på nytt, sjekk guide på Doom9 eller VCDHelp. Men du har ennå ikke svart på om det er en TS? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Selvfølgelig er det en TS.... Det er bare de lavmålskvalitet filmene, som trenger spesiell oppvartning med codecs... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 My god mann, hvis det er en TS, kan det være at den skal være sånn....... Lenke til kommentar
poZZe Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2003 jeg må beklage, men jeg vet ikke hva en ts er for noe? taps og skademelding? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 http://www.afterdawn.com/glossary/terms/telesync.cfm Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Telesync, nesten det samme som cam, altså (ofte) en filmet kinoforestilling. Sjekk linken til BBC eller denne: http://www.vcdhelp.com/faq.htm#cam Lenke til kommentar
poZZe Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 nei, da er det ikke en ts. Bildet er veldig bra, skarpt og fint, sannsynligvis en dvd-rip/screener. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Sjekk det da, så du er sikker. En mulig løsning på XviD-trøbbel, etter hva jeg har hørt, er å fjerne Nimo/Tsunami og legge inn ffdshow og evt. lydkodek. Edit: Og sjekk at den ikke er nuked. Lenke til kommentar
poZZe Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 LarsC: Avinstallerte allt, sjekka at alle codecer var fjerna, og installerte ffdshow på nytt... Fortsatt er alle rødtoner blå. beklager men er litt newbie! Hvar har skjedd når fila er "nuka"? og hvordan kan jeg finne ut om det er en ts?? -v- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå