pjotrogsteik Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Hei jeg har ikke så mye peiling på avspilling og sånn , men har VLC og WMP og de funker greit men når jeg skal spille av hd filmer eller klipp/spillklipp på gametrailers og lignende eller hd filer på windows media player eller vlc så hakker filmene/klippa og jeg lurer på hvorfor dette skjer og vil gjerne ha hjelp for å få det til å funke. takker for svar. Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Kan være at maskinen din rett og slett er for svak. Hvilken prosessor har du? Og hvor mye RAM? Lenke til kommentar
pjotrogsteik Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Kan være at maskinen din rett og slett er for svak. Hvilken prosessor har du? Og hvor mye RAM? 9425219[/snapback] Pentium® CPU 3.20 GHz og 1,00 GB Ram Lenke til kommentar
wiak Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 oppdater til siste skjermkort driver? og lydkort driver (kan også føre til haking) Lenke til kommentar
pjotrogsteik Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 oppdater til siste skjermkort driver? og lydkort driver (kan også føre til haking) 9425337[/snapback] Veit ikke så mye om sånne ting. Hvordan gjør man dette ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå