DevianX Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Hei, jeg sitter hos en venn og kan ikke huske et nettverk på IRC som jeg må komme inn på. Så jeg håper noen kunne funnet nettverket for meg. Gå inn på Dalnet og bruk Powertech sin oppkobling. Du må være registrert for å komme videre innpå #downloadfriends Den siden har blitt flyttet, og dermed husker jeg ikke hvilken side. Uansett ønsker jeg at jeg kan få den linken som står på nevnte side. /server irc.irc-chat.net eller noe sånt. Den skal være noe slikt, men jeg kommer ikke inn, og den riktige navnet står på den siden. Håper noen kunne gjort dette for meg, siden må ha tilgang til den siden snarest. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Mefix Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 > Successfully joined #downloadfriends on Saturday at 10:56am > Topic is 'WE HAVE MOVED - Friends episodes are being served in the IRCChat netowrk. Type /server irc.irc-chat.net . then type /join #downloadfriends . All servers r there now!!! latest eps being served DVDRip. gogogog' > Set by KatzEye on Friday, January 17th, 2003 at 4:57pm > Total People:12 Ops:1 Voices:0 > Channel Modes: +tnM > Created on Thursday, January 9th, 2003 at 10:18am [10:56am] <@KatzEye> Hello and welcome, Dont worry, WE HAVE MOVED the whole channel with its 100+ servers and DVDripped Friends Episodes, we are in IRCchat network not DALnet. Just type /server irc.irc-chat.net . Then type /join #DownloadFriends . If you have mirc v6.0 or above you can type /server -m irc.irc-chat.net to stay here and still join ours! /Nickserv is available there.....c u there Lenke til kommentar
Lch Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 /me setter 10kr på moderatorinntreden. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 tusen takk! det var kjapt svar! hehe. Digger hw.no! Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Setter 10 kr på at moderatorene ikke gjør noe . Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 det er helt lovlig side da! dette til de folka som tror at dette er warez eller noe sånt. Dette er 100% lovlig og alle har tilgang til dette! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Eh. Dl av rippa Friends-episoder er ikke 100% lovlig. Og det er ingen side. Se §5 i retninglinjene, din n00b. (/me gir Dikky en tier) Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Hvorfor kunne du ikke gjort dette selv? :-? Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 siden, jeg ikke husket addr. til den nye siden. Og jeg er blitt banna fra den siden på dalnet. derfor. Jeg er nemlig ikke banna fra den nye siden. Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 ...Og jeg er blitt banna fra den siden på dalnet. derfor... Why am I not surprised...? Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 siden, jeg ikke husket addr. til den nye siden. Og jeg er blitt banna fra den siden på dalnet. derfor. Jeg er nemlig ikke banna fra den nye siden. Du skrev jo "/server irc.irc-chat.net eller noe sånt." Men du kom ikke inn sa du, kommer du inn nå da? Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 Japp, kom inn fint med den nye /server... Jeg prøve litt forskjellig før jeg la ut denne tråden. Men nå funker alt fett>! Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Japp, kom inn fint med den nye /server... Jeg prøve litt forskjellig før jeg la ut denne tråden. Men nå funker alt fett>! "Den nye /server" var jo akkurat den samme? Virket som reklame, men jaja, det får være det samme. Du har dine ressurser, jeg har mine. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 Jeg hadde fakta problemer med å komme inn på den siden. Og derfor henviste jeg meg til dere og fikk hjelp. Og alt er nå løst! Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Jeg hadde fakta problemer med å komme inn på den siden. Og derfor henviste jeg meg til dere og fikk hjelp. Og alt er nå løst! Takk for hjelpen! Hehe, greit... Du prøvde iallefall, men du fikk ikke kontakt med serveren akkurat da du prøvde, så du trodde at du hadde feil server? Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 Hehe, greit... Du prøvde iallefall, men du fikk ikke kontakt med serveren akkurat da du prøvde, så du trodde at du hadde feil server? Japp!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå