keepereksperten Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 halo, poenge me å plassere beina før du satser har med landingen, vist du satser feil, lander du feil, du burde sjønne det Lenke til kommentar
Kjøleskapmannen Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Jeg har vært keeper selv men sluttet fordi motstanderene fikk aldri ett bra angrep, laget vårt var for godt Endret 17. september 2007 av RedSniper Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Altså, han skulle jo bare stå i mål en kamp. Massevis av prat om hvordan beina bør være vil kanskje ta vekk konsentrasjonen hans fra der den skal være, nemlig på ballen. Jeg har etterhvert lært at det er en del forskjellige måter å stå i mål på, og hvordan kan man bestemme hva som er rett? Hvem som helst med litt kroppskontroll lærer seg fint selv å slenge seg uten å skade seg. Å lande rett på albuen gjør man ikke mange ganger. RedSniper: De fleste pleier å slutte av absolutt motsatte grunner=) Lenke til kommentar
Stunny Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Jeg har vært keeper selv men sluttet fordi motstanderene fikk aldri ett bra angrep, laget vårt var for godt 9511028[/snapback] Ble kanskje litt for kjedelig? =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå