siggii Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Hei. Jeg datt på skateboard, og skrapa leggen mot en metallkant. Huden sprakk opp i ett sår som er omtrent fem cm. langt, helt forran på skinnleggen. Omtrent halvveis opp til kneet. Såret var såpass dypt at jeg så noe rare greier når jeg kikka inn i såret. Det er to dager siden nå, og det gjør ganske vondt å trokke på benet. Hvis jeg har hatt det i ro en liten stund og så flytter på det så gjør det også vondt. Når jeg står noen ganger kjenner jeg at det banker i såret. Det er også vondt når jeg tar på leggen i en 10 cm radius av såret. Jeg dro ikke til legevakt eller noe, fordi jeg datt ikke så mye at jeg trodde det kunne skje noe hardt. Jeg tapa sammen rifta, men begynner nå å lure på om jeg kanskje har en brist i beinet fordi det gjør såpass vondt. Kan det være lurt å dra på legevakt for å ta røntgen, eller kan det være at det bare var et så hardt slag at det er så vondt noen dager? Vil helst slippe å dra til legevakta. Det er så mye styr Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Dra avgårde, det er bedre å sjekke det enn at beinet f. eks blir feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå