GrandMa Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Hvor kan jeg få kjøpt begge Starcraft-spillene eller bare en CD-key? Jeg bryr meg egentlig ikke så lenge jeg får spilt. Har egentlig CD-key, men har mistet den. Noen måte å få den tilbake? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 tror de har det på spaceworld og lignende, i alle fall ikke lenge siden jeg så det der. tror ikke det er noe triks for å finne igjen en cd key du har mistet Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Meeh. Orker liksom ikke å bevege meg da. ' Edit: Fant forresten den orginale CD-en, men det er ikke der CD-keyen står så jeg er forsatt fucked Endret 4. september 2007 av GrandMa Lenke til kommentar
Hallelujamannen Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Du kan finne det hos Absolutt Spill. Du trenger ikke å bevege deg en gang... Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Jeg har bare Visa Electron >.< Lenke til kommentar
Hallelujamannen Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Da er det vel uansett litt slit å få tak i noe hvis du ikke vil bevege deg ut døra... Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Da er det vel uansett litt slit å få tak i noe hvis du ikke vil bevege deg ut døra... 9426071[/snapback] Trenger bare en god holdning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå