_KroSjefen_ Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Fordi Halo 3 er med i sammenligningen? 9453016[/snapback] Det står jo ikke det i topicnavnet, så var nok ment for KZ2 9453193[/snapback] da var det eg stussa på og ser du.. Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Litt latterlig sammenligning. Greit å sammenligne et spill som er kommet på begge konsollen. Men det å sammenligne 2 helt forskjeligge spill på 2 forskjellige platformer blir bare teit. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Litt latterlig sammenligning. Greit å sammenligne et spill som er kommet på begge konsollen. Men det å sammenligne 2 helt forskjeligge spill på 2 forskjellige platformer blir bare teit. 9453579[/snapback] Hvorfor det? Halo er ett skytespill der du har fiender som vil drepe deg. Killzone2 er ett skytespill der du har fiender som vil drepe deg. Hvis fiendene i det ene spillet er kapable til å slå deg i speed-sjakk samtidig som de skyter deg mens fiendene i det andre spillet så vidt kan slå en amøbe i ludo så er det selvsagt interessant. At man ikke skal kunne sammenlikne AI i 2 forskjellige FPS-spill bare fordi det ene spillet er på PS3 og det andre er på X360 er da bare tull og tøys. AI i fps er da vitterlig en ting som uten problemer kan sammenliknes på tvers av plattformer. Når det skal sies så bryr det meg det stedet som er mellom korsryggen min og lårene mine om Killzone2 ikke har verdens beste AI per dags dato. Vi får da ikke dette spillet på lang tid enda. Synes bare det er fint at journalister påpeker dette slik at Guerilla ikke legger seg på latsiden når det gjelder AI'en i spillet. Nå vet Guerilla at presseverden har tatt på seg kritiske briller og vil saumfare AI'en i den ferdige versjonen av KZ2. Dette er jo kjempepositivt. For det er lite som irriterer mer enn dårlig AI i slike spill. Som mange påpeker så hadde det vært rimelig flaut for Halo3 om de ble gruset på AI av ett spill som enda er ett godt stykke fra å sendes i gull-konvolutt til blu-ray-fabrikkene. At noen blir litt vel hårsåre her og hyler og skriker om at dette er en urettferdig sammenlikning synes jeg derimot er litt vittig. Utviklerene av KZ2 sier jo selv at AI suger akkurat nå. Da er det vel ikke så fryktelig slemt at noe journalister påpeker dette samtidig som de viser til ett annet spill for å fremvise forskjellene!? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Dette er grunnen til at jeg ikke liker 1up. At de klarer å sammenligne en Alphabuild med ett spill som skal slippes om tre uker irriterer meg. Da alle sa at Halo 3 Betaen var slik Halo 3 kom til å se ut og at det var elendig, det var helt greit, men ikke dette? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Dette er grunnen til at jeg ikke liker 1up. At de klarer å sammenligne en Alphabuild med ett spill som skal slippes om tre uker irriterer meg. Da alle sa at Halo 3 Betaen var slik Halo 3 kom til å se ut og at det var elendig, det var helt greit, men ikke dette? 9454834[/snapback] Er Ikke AlphaBuild og Beta helt 2 forskjellige ting a? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Er Ikke AlphaBuild og Beta helt 2 forskjellige ting a? Alpha er det som er før beta, og Beta er en av "test" buildene dems. Poenget var at de sammenlignet ett spill som overhodet ikke er ferdig, med ett spill som er noen dager fra release. Akkurat som de gjorde med Halo 3, bortsett fra at når det ble gjort mot Halo 3 var det liksom "greit". Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hva ble sagt om Halo 3? var det ikke bare at grafikken som var servert var litt svak i forhold til det folket forventa? Har dem gjort noe bedre på grafikken egentlig? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Veldig feil tråd og ta Halo 3 snakk i, ta en kjapp tur innom MS forumet og spør der. Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Veldig feil tråd og ta Halo 3 snakk i, ta en kjapp tur innom MS forumet og spør der. 9457581[/snapback] Hvorfor er det feil tråd? Handler ikke denne tråden om KZ2 og H3 kanskje? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Handler om en helt absurd sammenligning som passer inn i søppelkassa på forumet. Og den handler ikke om Halo 3 sin Grafikk før og etter Beta gjør den vel ? Nei, den handler om Killzone sin påståtte elendige AI. Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Da anbefaler jeg deg å lese trådstarters innlegg en gang til. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Dette er grunnen til at jeg ikke liker 1up. At de klarer å sammenligne en Alphabuild med ett spill som skal slippes om tre uker irriterer meg.Enough said. Denne tråden burde ikke eksistere lenger. Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Enig med deg der. Lenke til kommentar
Shadowz Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 @Lakus: jeg syns tråden var fin helt til du spammet den ned. tilfør noe til diskusjonen eller ti still, plz. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 jeg syns tråden var fin helt til du spammet den ned. Jeg tilførte min mening, og den var at denne diskusjonen er upasselig og burde ikk ebli tatt seriøst Lenke til kommentar
Shadowz Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Mener 1up har tapt seg veldig det siste året. De har ved flere anledninger vist fanboytendenser to the max. Hvis man skal være ett seriøst outlet så må man kunne holde seg litt objektiv. Etter årets e3 viste de sine "true colors" og det var tydelig at de ikke engang prøver å se nøytral ut lenger. Det er bare å stikke innom og ta en titt på hjemmesiden dems, ser jo ut som en barnehage Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Mener 1up har tapt seg veldig det siste året. De har ved flere anledninger vist fanboytendenser to the max. Hvis man skal være ett seriøst outlet så må man kunne holde seg litt objektiv. Etter årets e3 viste de sine "true colors" og det var tydelig at de ikke engang prøver å se nøytral ut lenger. Det er bare å stikke innom og ta en titt på hjemmesiden dems, ser jo ut som en barnehage 9458986[/snapback] Enig. Helt greit at folk er subjektive, men da burde de gå ut offentlig å si det. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Merkelig sammenligning det der, pre-alpha build against full version av spillet blir vel litt feil må jeg si Akkurat som å sammenligne pc til 18000kr og en xbox 360 til 2890kr omtrent, like dumt og tafattigt Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Merkelig sammenligning det der, pre-alpha build against full version av spillet blir vel litt feil må jeg siAkkurat som å sammenligne pc til 18000kr og en xbox 360 til 2890kr omtrent, like dumt og tafattigt 9460188[/snapback] Rart at nystekte boller smaker bedre enn bolledeig? Nei? Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Rart at nystekte boller smaker bedre enn bolledeig? Nei? 9464013[/snapback] He he, den smalt ... Men nå kan vi ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå