Gå til innhold

KillZone2 - Dumbest AI!

Shadowz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er jo på ingen måte snakk om en 'review' dette, derimot sakset fra oktober-utgaven av EGM med deres best/verst-kåringer fra årets E3. Er selvfølgelig litt dumt å sammenligne ettersom spillene er på så forskjellige steder i utviklingsprosessen, men det er vel basert på egne førstehånds opplevelser med spillbar kode. Ser forresten at "Assassin's Creed" ble kåret til "Game we're most worried about". Hmmm....

Lenke til kommentar

Det er vel ikke nødvendigvis slik at EGM sammenligner de to spillene. De bare presenterer en E3 kåring i forskjellige kategorier. Da er det likegyldig for EGM hvor spillene er i utviklingsfasen. Alle de store spillpublikasjonen har slike E3 kåringer; best grafikk, dårligst grafikk, beste spill, dårligste spill etc.....

Endret av Norse360
Lenke til kommentar

Killzone 1 (singelplayer) var meget bra for sin tid. Men tar du dette frem nå, så finner man massevis av feil og dårlig detaljer.

2'ern håper jeg virkelig blir slik vi har blitt lovet, og utifra videoer/podcast's etc. så kan dette bli en skikkelig killerapp. Grafikken har de snart klart å få på et nivå som er bedre enn GeoW, så da må de fokusere mer på AI, Lyd og ikke minst story. Klarer de dette så ser jeg for meg goty awards nesten.

Men muligheten for å bli skuffet er der :)

Ang. det å sammenligne AI mellom disse 2 titlene var vel litt håpløst, mtp. at Halo var mest sannsynlig epsilon versjonen, mens KZ 2 er/var på pre-alpha stadiet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...