Sir_Wrathson Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Omtrent hvor mye må man ut med av penger for å få lappen til bil. Hvor mye endte dere opp med? Jeg har hatt 12 kjøretimer à 45 min nå. Vet ikke hvor mange jeg MÅ ha? Hva er vanlig, og hva er obligatorisk? Takker for svar! Endret 4. september 2007 av Sir_Wrathson Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg hadde alt det obligatoriske, og to timer til. Det obligatoriske er ting som mørkekjøring, langkjøring osv. Det er ikke noe krav om noen kjøretimer utover det. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg hadde alt det obligatoriske, og to timer til. Det obligatoriske er ting som mørkekjøring, langkjøring osv. Det er ikke noe krav om noen kjøretimer utover det. 9425097[/snapback] Og hva kom det på? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg tror jeg havnet på ca 11.000 inkludert oppkjøring, men jeg er ikke sikker. Det var to år siden, så det har sikkert blitt litt dyrere. Også spørs det jo veldig på hvor man bor. Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Eg har hørt at det vanlige i dag er mellom 16 og 20 tusen. Lenke til kommentar
Sir_Wrathson Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Er det ikke noe tall på vanlige kjøretimer som man må ha?.. Hadde vært greit å vite om det var et krav, er litt kjedelig å kjøre mer enn nødvendig. Er dyrt nok fra før av Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg hadde alt minimalt for 1 1/2 mnd siden(kjørte opp) og betalte vel rundt 18 lapper med grunnkurset jeg tok når jeg var 15. Lenke til kommentar
gxi Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Det kommer an på om du regner to veiledningstimer for vanlige kjøretimer, fordi isåfall er det to. Alle vanlige kjøretimer som kjørelærer bestemmer at du skal ha (fordi du ikke er klar til oppkjøring) er obligatoriske. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Alle vanlige kjøretimer som kjørelærer bestemmer at du skal ha (fordi du ikke er klar til oppkjøring) er obligatoriske.9425261[/snapback] Nja. På en måte. Men man kan jo alltids bytte kjørelærer. Sir_Wrathson: Det er ikke påbudt med vanlige kjøretimer utover de obligatoriske kursene, men dette er jo noe man må finne ut av sammen med kjørelæreren. Han skal ikke bestille oppkjøring til deg før h*n mener du er klar. Endret 4. september 2007 av NgZ Lenke til kommentar
PcT Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Det kommer an på om du regner to veiledningstimer for vanlige kjøretimer, fordi isåfall er det to. Alle vanlige kjøretimer som kjørelærer bestemmer at du skal ha (fordi du ikke er klar til oppkjøring) er obligatoriske. 9425261[/snapback] De fleste kjørelærere nekter deg ikke i og ta og faile oppkjøring om du abselutt vil dog.. (selvom de kan tipse deg om å vente) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå