VikinGz Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 satt å kikka i prisguiden etter enkelt og greit, men litt stilig kabinett. Da fant jeg dette når jeg søkte på micro-atx: https://prisguiden.no/product.php?product_id=64669 Det viser seg også å støtte vanlig atx, det var ganske pen å se på =) Men jeg lurer litt på hvor man får plass til strømforyningen? Noen som har erfaringer med dette kabinettet? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 For og svare på spørsmålet om hvor strømforsyninga er, så har jeg funnt ut hvor den skall stå.. Se her..! Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 For og svare på spørsmålet om hvor strømforsyninga er, så har jeg funnt ut hvor den skall stå.. Se her..! 9426722[/snapback] jeg fant det ut selv når jeg fikk sia til å fungere som den skulle ^^ Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Gammel tråd dette, men: Vil dette kabinettet fingere og se bra ut "liggende"? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 Vet ikke, gikk for en modell som var hakke bredere. Men jeg ville anbefalt ett silverstone kabinett om du ønsker ATX/MATX kabinett ligende =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå