Gå til innhold

Dell Precision 6300, raskeste bærbare fra Dell!

web76

Anbefalte innlegg

Hei, du har nok skjønt riktig ja! fx1600 kortet er basert på 8700gt brikken.

Jeg vil tippe at fx 3600m kan komme til å koste 2000-3000kr mer!

Men det vil da sikkert være basert på m8800gtx brikken som ikke er sluppet enda!

Innen septemper håper jeg at de nye skjermkortene er kommet, men det er bare ett anslag!

Pc'en er langt ifra stygg, den er bare ikke jålete eller glorete, den har rene linjer, med oppdelte farger som faktisk får den til å se litt mindre ut enn den egentlig er...

Endret av web76
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, du har nok skjønt riktig ja! fx1600 kortet er basert på 8700gt brikken.

Jeg vil tippe at fx 3600m kan komme til å koste 2000-3000kr mer!

Men det vil da sikkert være basert på m8800gtx brikken som ikke er sluppet enda!

Innen septemper håper jeg at de nye skjermkortene er kommet, men det er bare ett anslag!

Pc'en er langt ifra stygg, den er bare ikke jålete eller glorete, den har rene linjer, med oppdelte farger som faktisk får den til å se litt mindre ut enn den egentlig er...

9436610[/snapback]

Kommer nok til å koste mer rundt 5-6000 kroner mer..

Bare se på M90

edit: enig med deg! den er i allefall ikke stygg.. Se på XPS m1730 su... ;)

Over tastaturet ser det ut som en liten skjerm også, bare se her.. er det det?

Endret av nikossr
Lenke til kommentar
Så man kan regne med at denne yter bedre enn en maskin med 8600GT brikken i spill ol.?

Er veldig spent på å se hva folk synes om den...byggekvalitet osv er jo ganske viktig.

9437547[/snapback]

ikke på samme måte, til spill vil det være særdeles dårligere fps enn 8600gt. det har noe med hvordan kortet er bygd oppog hvordan det behandler informasjon

Lenke til kommentar
Niko: Quadro kort suger totalt til spill, om du skal bruke det som følger med denne maskinen til spill, så må du flashe kortet til GeForce modell....

Min erfaring tilsier noe annet. En Dell Precision M90 med et Quadro 3500M-kort kjører alle nye spill helt ypperlig, bl.a. Bioshock på high, selv om det ikke er flashet til en GeForce-modell (bruker driverne fra Dell sin supportside). Prøvd en rekke andre spill, og har ikke opplevd noen problemer så langt. Med mindre de nye Quadro-kortene er merkverdig annerledes fra x500-serien (bortsett fra ytelse), så vil nok Dell Precision 6300 kjøre spill helt greit.

Endret av andir
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...