mcgroven Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Tiger Woods er et av få pattedyr som er verdens aller beste i det han gjør. Holder hans siste spill like høy kvalitet? Les mer Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 hvorfor tester dere PS3 versjonen når det finnes en Wii versjon. wii får spill som ellers ville være kjedelige til å bli drit kult Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 hvorfor tester dere PS3 versjonen når det finnes en Wii versjon. wii får spill som ellers ville være kjedelige til å bli drit kult 9424866[/snapback] Vi har ikke fått Wii-utgaven enda, men tar en titt på den når den dukker opp. Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 wii utgaven er råå!! har både til wii og 360, har spillt 80% av tiden på Wii.. 360 har grafikken men wii har moroa!! Lenke til kommentar
morten111340 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Tiger Woods PGA tour 08 er mye bedre enn forgjeneren spør du meg, mye bedre og. sterkt forbredet grafikk og alt er nesten bedre.På pc da Lenke til kommentar
Sozeles Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Må si jeg nok en gang blir skuffet over PS3 da det i en anmeldelse nok engang står at spillet hakker... Kan trøste alle med Xbox360 at det ikke finnes et snev av hakking i dette spillet på den plattformen! Har heller ikke merket noe til den dårlige AI'en som beskrives (motspiller slår ballen flere ganger på rad i vannet osv) men det er sikkert veldig situasjonsbetinget. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 jeg har ikke noe hakking på min wii versjon, enete jeg har merket er at komentatorene sier hull er par 5 når det er par 4 osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg