salami007 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg har en PC(Hovedkort: Asus A7N8X-E Deluxe med 2 S-ATA) med Win XP installert. I den er det: - IBM 75 GB IDE med Vista (disabled boot), - Samsung 200 GB SATA som bootdisk for XP. I tillegg en - WD 160 IDE, - WD 200 SATA - WD 320 IDE. De tre WD-diskene skal jeg flytte til en ny PC med Vista. Når jeg kobler WD-diskene fra XP-maskinen, vil ikke den boote. Da kjører maskinen gjennom BIOS og finner gjenværende Samsung og IBM-disker, men stopper med beskjed om at det er et hardware-problem..... Ikke noe blå-skjerm. Jeg har prøvd å ta bort en og en disk, uten hell. Maskinen vil kun boote hvis alle diskene er plugget inn. Har noen et forslag til hva jeg kan gjøre, utenom å reinstallere OS på XPen? Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Reparere MBR på din XP boot disk. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Vis oss et bilde fra Diskbehandling med alle diskene plugget inn. http://www.theeldergeek.com/disk_management.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå