Leifi93 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 som tittelen sier, så fungerer ikke rammen min skikkelig, jeg hat 2x512mb, men pc har bare registrert 512 av de, og det står under systeminfo og. Jeg har prøvd å flytte rammen til andre ramslotter, men da kommer det bare et piip under oppstart, og ingen bilde på skjermen, begge brikkene fungerer separat og, så jeg vet ikke hva feilen kan være. Har tenkt litt på å kjøpe meg 2x1024mb, men gidder ikke dette hvis det er noe som er galt med hovedkortet. Noen som kan forklare meg hva som er galt? Lenke til kommentar
nets Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Har du testet begge brikkene i memtest? Og er du sikker på at hovedkortet ditt støtter den ramtypen med 2 brikker? Les i manualen, står tabeller der for hvilke slotter du skal bruke for hvilken type ram. Lenke til kommentar
Leifi93 Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 vet ikke hva mem test er, men hovedkortet skal nok støtte 2 brikker av den typen, i og med at jeg kjøpte et byggesett fra komplett.no der både hovedkort og ram var inkludert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå