abene Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Det er oppdaget et skjult spill i Google Earth - en flysimulator som aktiveres med en hurtigtast eller en reg-fil. Les mer Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 det er vell en stund sia dette ble tilgjengelig Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Hva i huleste er poenget med en flysimulator i Google Earth? Utenom at det er ganske kult da Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Hva i huleste er poenget med en flysimulator i Google Earth? Utenom at det er ganske kult da 9424760[/snapback] Nettopp.... Lenke til kommentar
iDude Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Hva i huleste er poenget med en flysimulator i Google Earth? Utenom at det er ganske kult da 9424760[/snapback] Er jo ganske lett å implementere da, rammeverket ligger jo der allerede. Jeg spør heller hva en flysimulator gjorde i Excel Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Flysimulator i Excel? Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Ja, Microsoft la inn en simulator i Microsoft Excel. Må'n tro Bill Gates og co kjedet seg litt mens de førte regnskap. Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Synes ikke det er noe rart med flysimulator i excel jeg. Noe morro må en da kunne finne på mens en fører regnskap også. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Flysimulator i Excel? 9424859[/snapback] Haha. Fant dette på google.. 1. Restart Excel 97 . 2. Open a new blank document . 3. Press F5 . 4. A reference box will open , type in X97:L97 and press ENTER . 5. Press TAB .This will take you to the cell M97 . 6. Click on the chart wizard button while holding down Control and Shift keys . Men lurer på hvorfor de skulle implementere et spill i programmet.. Kansje for å etterpå sende ut mail til ansatte, slik av de kunne fort skifte mellom Excel og FlySim når sjefen gikk forbi? Lenke til kommentar
alekri Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Her er siden med brukerkontrollene http://earth.google.com/intl/en/userguide/...tsim/index.html Lenke til kommentar
Arzmir Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Poenget ved å legge inn FS i Google earth er vel stort sett pr-verdien av det. Når folk finner det ut "av seg selv" så blir det mye blest om programmet, folk laster ned for å se hva det handler om og en del ender opp som videre brukere av Google earth. Artig med sånne påfunn sier jo jeg Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Hvorfor dille med CTR-ALT-A når du bare kan trykke Tools -> Enter Flight Simulator? Lenke til kommentar
Zerd Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Jo flere som vil prøve, dess flere vil kanskje bruke Google Earth. Dessuten er det gratis. Så hvis du vil prøve å fly, men ikke vil betale for MSFlightX, så har man jo et bra alternativ (finnes andre open source-simulatorer) Synes det er morsomt jeg. Håper det blir utviklet videre. Er det noen som har klart å lande? Edit: Hvorfor dille med CTR-ALT-A når du bare kan trykke Tools -> Enter Flight Simulator? 9425552[/snapback] Tools->Enter Flight Simulator dukker opp etter at du har trykket Ctrl+Alt+A. Endret 4. september 2007 av Zerd Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 morsomt å fly rundt i det store eple Lenke til kommentar
fyshy Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Enter Flight Simulator er grået ut hos meg noen som vet hvordan jeg skal få det til å funke? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Funket ikke her, har ikke muligheten "Switch to Sky" ... Lenke til kommentar
Zerd Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Funket ikke her, har ikke muligheten "Switch to Sky" ... 9427003[/snapback] Har du versjon 4.2? Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) En liten ting... Hvordan letter man fra bakken? Har prøvd mye forskjellig, men får det liksom ikke opp. Skjønner egenltlig ikke hva man skal med et spill i et slikt program, men at det er et spill i Excel er da enda mer utrolig. Edit: fant det ut ja. Endret 4. september 2007 av kornelen Lenke til kommentar
Visjoner Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Dette var kjempebra, jeg tok meg en flytur fra Trondheim til Oslo i dag morges Ganske lite detaljer når man kommer lavt, men synes det var unikt å fly over ekte flyfoto, i motsetning til de tilfeldige og malplasserte teksturene i MS flightsim. I Oslo var det jo faktisk 3D modeller av slottet og rådhuset. Gøy å fly over Sognsvann også, selv om det gikk fort unna i F-16. EDIT: @kornelen: PageUp for å gasse, så nedoverpil (stikka mot deg) for å dra snuta i været når du har fått nok fart Endret 4. september 2007 av Visjoner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå