RogueAlien Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Noen som maler miniatyrer her? Jeg har bestillt noe maleutstyr fra Avalon til maling av miniatyrer. Ustyret er følgende: 1 stk. Citadel standar pensel 1 stk. Citadel liten drybrush pensel 1 stk. Citadel Fine details pensel 2 sprayboks med hvit og en sort grunning av citadel 1 stk Malesett fra Citadel med alle grunnfargene. 1 boks med klarning. Er det noe mer jeg burde ha eller tror dere dette holder? Jeg skal male noen gamle Warhammer figurer til rollespill og senere noen Reaper miniatyrer når jeg får tak i dem. Kanskje noen av dere har linker til noen gode nettsteder med maletips eller dere har noen tips selv? Har hørt at Citadel penslene ikke er så bra, har dere tips om noen bedre og hvor jeg får tak i dem? Lenke til kommentar
nilsMeister Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Holdt på for en del år tilbake, men sluttet siden ingen av vennene mine drev med det. Maletips kan du finne her samt mye annet. Når jeg tenker meg om så er jeg enig i at Citadelpenslene ikke er de beste hadde bare pensler av det merket, og de tåler ikke alt. Men det er bare å behandle dem fint, så går det nok bra;) Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Javel takk for hjelpen. Jeg skal derimot bruke miniatyrene til et D&D Forgotten Realms rollespill. Det blir lettere og være DM når man har miniatyrer til og bruke i kamprundene. Jeg har brukt miniatyrer noen ganger til det og det funker fint men jeg kunne tenkte meg og male noen så de så bra ut å ikke bare grå og så kunne jeg tenke meg og ha en del landskapsting å legge rundt på slagmarken etc. Skal nok få det til etterhvert.. Lenke til kommentar
Quixotix Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hvis du bor i Oslo-området, er Games Workshop butikken absolutt å anbefale, der selger de det meste av utstyr til maling av figurer. Det eneste jeg aldri har klart å finne i noen butikker, er pensler som er små nok (av type male pupiller i øynene på bittesmå figurer), så der har jeg tatt en Citadel pensel og klippet av de fleste trådene på penselen -Q Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Vel jeg bor ikke i Oslo men jeg har funnet en butikk i byen min som har litt stæsj så det ordner seg. Dessuten så har man alltid www.avalon.no Kjøpte meg en sort pensel til detaljer som har vist seg og være 10 ganger bedre enn Fine Detail penslenene til Citadel. Jeg vet bare ikke hvem som produserer dem. Endret 4. oktober 2007 av RougeAlien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå