VikinGz Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Noen som vet av noen gode bøker for 1mx,2mx og 3mx mattematikk? Jeg skal ta disse som privatist og er egntlig ute etter erfaringer med bøker. Disse må følge gamle læreplanene, altså reform 94 Lenke til kommentar
GaiusJuliusCaesarOctavianus Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Jeg hadde tenkt melde meg opp som privatist i 2mx før 15.09. Jeg tror jeg skal kjøpe en mattebok som heter zigma. Endret 4. september 2007 av GaiusJuliusCaesarOctavianus Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 har hatt alle disse fagene med en bokserie som helt enkelt heter Mate Matikk. Helt kurrant den altså Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Kan du melde deg opp til eksamen i alle de fagene i løpet av et og samme år? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Kan du melde deg opp til eksamen i alle de fagene i løpet av et og samme år? 9428377[/snapback] trenger kun å melde meg opp til mx3 slik at den må avlegges før våren 2010 Snakket med de på skolen. Du trenger ikke å ta alle som før, men jeg skal ha bøkene for å lettere greier 3mx tenke å ta 2mx til våren og kanskje 3mx til høsten... men når er påmeldingsfristene? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg liker Sinus fra Cappelen (med CoSinus oppgavebok) veldig godt. 2MX var så godt som selvstudium for min del (pga. udugelig lærer), og jeg greide meg utmerket med den boken. Jeg har også prøvd Paralleller fra NKI, men den er ikke like god. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Jeg liker Sinus fra Cappelen (med CoSinus oppgavebok) veldig godt. 2MX var så godt som selvstudium for min del (pga. udugelig lærer), og jeg greide meg utmerket med den boken. Jeg har også prøvd Paralleller fra NKI, men den er ikke like god. 9429160[/snapback] hørt om flere som liker den boken =) Skal nedover på bokhandelen og se hva de kan skaffe når jeg får lønning... Lenke til kommentar
GaiusJuliusCaesarOctavianus Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Kan du melde deg opp til eksamen i alle de fagene i løpet av et og samme år? 9428377[/snapback] trenger kun å melde meg opp til mx3 slik at den må avlegges før våren 2010 Snakket med de på skolen. Du trenger ikke å ta alle som før, men jeg skal ha bøkene for å lettere greier 3mx tenke å ta 2mx til våren og kanskje 3mx til høsten... men når er påmeldingsfristene? 9428724[/snapback] 15.09 på nettet. privatistweb Edit: 15.01.08 for de som vil ha eksamen til våren. Endret 5. september 2007 av GaiusJuliusCaesarOctavianus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå