Joddze Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Har ikke datakabel til min T300,men har lastet ned masse bilder,toner osv til pc`n.Lurer på om noen vet om det går ann å legge dem ut selv i en .wml side og så laste dem ned fra telefonen? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Er ikke så erfaren med Ericsson, men med min Nokia legger jeg bare opp ringetoner og bilder på en av FTP'ene mine, taster inn den eksakte adressen til bildet eller tonen (eks: http://home.no/griffin/pics/iceagerat2.GIF) og trykker gå til på WAP'en. Den later som den kobler opp, men laster egentlig ned bildet. Etter 30 sek eller så får jeg beskjed om at et bilde eller en ringetone er motatt. Jeg lagrer deg og logger av WAP'en. Du kan jo lagre en wml side, men hvorfor bry seg når man ikke trenger det. Eneste plusset må jo være at du kan faktisk bla gjennom bildene og tonene på siden din på telefonen, men dette gjør du jo heller på dataen din foran deg og velger bildet der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå