Gå til innhold

Lovlighet med modding av PSP i en UB?

AnaXyd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan har du tenkt å reklamere dette?

Det er ikke bare bare, hatt elevbedrift selv, og prøvde å selge smoothies som gikk i dass. Men da vi solgte vafler begynte vi å tjene penger.. Dere må vel jobbe mye med å reklamere, er vel ikke bare å stå ute og vente på at noen skal komme til dere med PSP (:

9433736[/snapback]

Tenkt å reklamere via kanaler som forumet her, hjemmeside, brosjyrer osv. Nå er denne ungdomsbedriften ganske seriøs, da vi skal drive med den i hele år på skolen.. :)

jeg handler litt på qxl.no og der ser jeg selgere som tilbyr akkurat denne tjenesten, og de tar opptil 400kr for å downgrade en psp + kjøper må betale frakt frem og tilbake.

så jeg tror det er lovlig da, siden qxl tillater det!

9433968[/snapback]

Såppas ja... Vi har ikke tenkt å ta så mye, hvis det blir noe av! :) Men det må nesten være lovlig, siden det er så mye av det rundt om kring..

Her er det forresten en side som tilbyr det samme. Har også vært i kontakt med han som driver det firmet der, og han sier at det er 100% lov. Man kan gjøre absolutt hva man vil med sin egen PSP.

btw: litt offtopic. men har du noen erfaringer med windows vista på psp??

jeg lurte på om jeg skulle prøve å laste det ned, men vist jeg ikke skulle like det...

går det da ann å få tilbake den gamle browseren, via en back-up?

9433989[/snapback]

mhm, jeg tenker på den portalen. så det er bare en addresse asso??

men det med at en sletter cockies og nåkke anna, er ikke skadelig??

ang. QXL jeg vet heller ikke om det er lovlig, ville bare si i fra om at folk allerede tilbyr tjenesten :) og at det da kanskje var lovlig siden di selgerene får holde på.

Pris og sånn er helt opptil selger å avgjøre, så Anaxyd må gjerne utføre tjenesten gratis. (det blir jo ikke akkurat "penger i kassa" vis han gjør det gratis) og at di tjener noe er vel litt av greia med UB, såvitt jeg vet.

9434240[/snapback]

Det blir jo ikke noe business av å gjøre det gratis nei.. Kanskje kjekt for kunden, men dårlig for oss... Ja, greia med UB er jo å tjene penger! :)

Takk for svar forresten!

Lenke til kommentar

Pass på før dere evt. setter i gang at dere har forsikring og alt slik i orden. Kanskje dere gjør noe feil som ødelegger en PSP og da må dere erstatte den.

Var en liknende sak i en UB fra Vestfold for noen år siden. De bygde pc'er, men ødela noen for titusener av kroner...

Lenke til kommentar
Det må vi jo selvfølgelig gjøre. Vi skal jo selvsagt erstatte hvis det skjer noe! :)

Men forsikring i en UB, er det noe vits? Hva med egenandel og det der? Vi må jo kanskje betale mer i egenandel enn vi eventuelt skader for.

9438475[/snapback]

Hør med Ungt Entreprenørskap - kan hende dere allerede er forsikret gjennom dem. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...