Sitronade Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Spillte nå på min MT2 Metal Zone og plustelig fikk jeg litt dårlig strømkontakt(skjer en gang i blandt) og plutselig sitter jeg og spiller jeg på clean, ser ned på pedalan og ser den røde lampen lyser fortsatt. skrur den av og på, skjekker alt av kontankter men får fortsatt bare samme clean-lyd som om den er av, lampen lyser fortsatt. Hva kan problemet være? Har den blitt ødelagt på ett eller annet vis? Hjelp trenges, på forhånd takk. Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Kanskje et dumt spørsmål, men bruker du batteri eller adapter? Hvis du bruker batteri, har du skiftet det ut? Effektpedaler sluker batteri, så jeg ville kjøpt et adapter hvis du ikke har det allerede. Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) . Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Bruker adapter. Tror jeg skiftet ved uhell fra +- til -+ under bruk. Kan dette gjøre skade på pedalen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå