Bandana Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Ja, endelig fikk jeg en Xbox Elite igår natt siden min gamle er på reperasjon. Koblet den på min nye Samsung tv og var ganske fornøyd med 1080p oppløsning og diverse hdmi kabler osv, men jeg sitter altså igjen med alt innholdet fra min 20GB harddisk og det fulgte ikke med overføringskabler (som det gjør hvis du bare kjøper harddisk) så jeg får ikke overført mine saves og ting fra den gamle til den nye. Bare lurer på om det er mulig å få kjøpt sånne kabler uten HD. Hvis ikke, andre tips? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 http://www.xbox.com/nb-NO/support/systemus...tamigration.htm http://www.xbox.com/NR/rdonlyres/4C085B8E-...581EF4/0/NO.pdf Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Joa, såpass skjønte jeg også men problemet er som sagt at jeg ikke har denne overføringskabelen. Trenger en sånn. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Joa, såpass skjønte jeg også men problemet er som sagt at jeg ikke har denne overføringskabelen. Trenger en sånn. 9424126[/snapback] Send inn skjemaet og få en gratis Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Joa, såpass skjønte jeg også men problemet er som sagt at jeg ikke har denne overføringskabelen. Trenger en sånn. 9424126[/snapback] Send inn skjemaet og få en gratis 9424131[/snapback] Ah, kult! Takk! Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg prøvde å åpne det skjemaet men det eneste som kom var en lang liste med uforståelige tegn og ord som ikke ga mening. Et lite utsnitt av hva jeg mener : <</Length 6 0 R/Filter /FlateDecode>> stream xœÝ]Y³Ev6.„$´€@H4‹¡¸¥Ü—±ýâðÄDà™EØ#?´ $]y4öüÿDÿ‡yô9™•™'»Nu÷‚p‚™Œ®\Îò-3«îŸWb”j%ðßÒøþÉÁŸ´+‡ÿóäÀ„Ò~œÛ¹©k뇃ýbutàFeWÿyV8«¯á¿‡iÞÕ·¿+åJ*ëW*Fµzvïàß@—ßÁ`É0jü' ¡íþéÖÁÍoü*ÌêÖý1Æ„·é±\=º°òÂ?9øÓúÄ Fmôë׆C;ºh¬Z¿>ÈÑ©èi½6D ::³> ¿y'ÏOµf}j8T£õ@îúô`F©óë3á½”ήÏâäÒJcaEéa&áf+¦™`vƒ`ö7ðqPRÇõí# S8å;2O2Ž"„0qጞÈ^¯ßÄŽI¦|k8t£QQyJÑígƒ„9ÂÕ•r£ðæßo}}G·ºõûƒ[_üi}.ñ§””«óƒ£ NÒç©Gm‚_¿][‡CàOX×—œD)'§©F¤¢?¾ ¬¸`zA5^ˆÈ›Fšð/Ã:> ™Ø£Ay*¨6ÑøÍôúO°AUÖ¬cå8ˆŒŒ!" Hva gjorde jeg feil? Lenke til kommentar
perkforr Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg prøvde å åpne det skjemaet men det eneste som kom var en lang liste med uforståelige tegn og ord som ikke ga mening. Et lite utsnitt av hva jeg mener : <</Length 6 0 R/Filter /FlateDecode>> stream xœÝ]Y³Ev6.„$´€@H4‹¡¸¥Ü—±ýâðÄDà™EØ#?´ $]y4öüÿDÿ‡yô9™•™'»Nu÷‚p‚™Œ®\Îò-3«îŸWb”j%ðßÒøþÉÁŸ´+‡ÿóäÀ„Ò~œÛ¹©k뇃ýbutàFeWÿyV8«¯á¿‡iÞÕ·¿+åJ*ëW*Fµzvïàß@—ßÁ`É0jü' ¡íþéÖÁÍoü*ÌêÖý1Æ„·é±\=º°òÂ?9øÓúÄ Fmôë׆C;ºh¬Z¿>ÈÑ©èi½6D ::³> ¿y'ÏOµf}j8T£õ@îúô`F©óë3á½”ήÏâäÒJcaEéa&áf+¦™`vƒ`ö7ðqPRÇõí# S8å;2O2Ž"„0qጞÈ^¯ßÄŽI¦|k8t£QQyJÑígƒ„9ÂÕ•r£ðæßo}}G·ºõûƒ[_üi}.ñ§””«óƒ£ NÒç©Gm‚_¿][‡CàOX×—œD)'§©F¤¢?¾ ¬¸`zA5^ˆÈ›Fšð/Ã:> ™Ø£Ay*¨6ÑøÍôúO°AUÖ¬cå8ˆŒŒ!" Hva gjorde jeg feil? 9424223[/snapback] Sørg for at du har adobe installert. Hvis det ikke hjelper slå av sikkerhetsprogrammer(brannmur og antivirus). Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 http://www.adobe.com/no/products/acrobat/readstep2.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå