Gå til innhold

Kjøpt Elite men hvordan overføre gamle hd til nye?

Bandana

Anbefalte innlegg

Ja, endelig fikk jeg en Xbox Elite igår natt siden min gamle er på reperasjon. Koblet den på min nye Samsung tv og var ganske fornøyd med 1080p oppløsning og diverse hdmi kabler osv, men jeg sitter altså igjen med alt innholdet fra min 20GB harddisk og det fulgte ikke med overføringskabler (som det gjør hvis du bare kjøper harddisk) så jeg får ikke overført mine saves og ting fra den gamle til den nye.

Bare lurer på om det er mulig å få kjøpt sånne kabler uten HD. Hvis ikke, andre tips? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg prøvde å åpne det skjemaet men det eneste som kom var en lang liste med uforståelige tegn og ord som ikke ga mening. Et lite utsnitt av hva jeg mener :

<</Length 6 0 R/Filter /FlateDecode>>

stream

xœÝ]Y³Ev6.„$´€@H4‹¡¸¥Ü—±ýâðÄDà™EØ#?´ $]y4öüÿDÿ‡yô9™•™'»Nu÷‚p‚™Œ®\Îò-3«îŸWb”j%ðßÒøþÉÁŸ´+‡ÿóäÀ„Ò~œÛ¹©k뇃ýbutàFeWÿyV8«¯á¿‡iÞÕ·¿+åJ*ëW*Fµzvïàß@—ßÁ`É0jü'

¡íþéÖÁÍoü*ÌêÖý1Æ„·é±\=º°òÂ?9øÓúÄ Fmôë׆C;ºh¬Z¿>ÈÑ©èi½6D ::³> ¿y'­ÏOµf}j8T£õ@îúô`F©óë3á½”ήÏâäÒJcaEéa&áf+¦™`vƒ`ö7ðqPRÇõí# S8å;2O2Ž"„0qጞÈ^¯ßÄŽI¦|k8t£QQyJÑígƒ„9ÂÕ•r£ðæßo}}G·ºõûƒ[_üi}.ñ§””«óƒ£

NÒç©Gm‚_¿][‡CàOX×—œD)'§©F¤¢?¾ ¬¸`zA5^ˆÈ›Fšð/Ã:>

™Ø£Ay*¨6ÑøÍôúO°AUÖ¬cå8ˆŒŒ!"

:hmm: Hva gjorde jeg feil?

Lenke til kommentar
Jeg prøvde å åpne det skjemaet men det eneste som kom var en lang liste med uforståelige tegn og ord som ikke ga mening. Et lite utsnitt av hva jeg mener :

<</Length 6 0 R/Filter /FlateDecode>>

stream

xœÝ]Y³Ev6.„$´€@H4‹¡¸¥Ü—±ýâðÄDà™EØ#?´ $]y4öüÿDÿ‡yô9™•™'»Nu÷‚p‚™Œ®\Îò-3«îŸWb”j%ðßÒøþÉÁŸ´+‡ÿóäÀ„Ò~œÛ¹©k뇃ýbutàFeWÿyV8«¯á¿‡iÞÕ·¿+åJ*ëW*Fµzvïàß@—ßÁ`É0jü'

¡íþéÖÁÍoü*ÌêÖý1Æ„·é±\=º°òÂ?9øÓúÄ Fmôë׆C;ºh¬Z¿>ÈÑ©èi½6D ::³> ¿y'­ÏOµf}j8T£õ@îúô`F©óë3á½”ήÏâäÒJcaEéa&áf+¦™`vƒ`ö7ðqPRÇõí# S8å;2O2Ž"„0qጞÈ^¯ßÄŽI¦|k8t£QQyJÑígƒ„9ÂÕ•r£ðæßo}}G·ºõûƒ[_üi}.ñ§””«óƒ£

NÒç©Gm‚_¿][‡CàOX×—œD)'§©F¤¢?¾ ¬¸`zA5^ˆÈ›Fšð/Ã:>

™Ø£Ay*¨6ÑøÍôúO°AUÖ¬cå8ˆŒŒ!"

:hmm: Hva gjorde jeg feil?

9424223[/snapback]

Sørg for at du har adobe installert. Hvis det ikke hjelper slå av sikkerhetsprogrammer(brannmur og antivirus).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...