crazycooler Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Er det noen som har noen erfaringer med denne? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=327672 Endret 4. september 2007 av crazycooler Lenke til kommentar
WebSurf Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg har den. Kraftig og god PSU skal det være, virker litt varm, men det er vel bare og regne med. Ellers så anbefaler jeg og lese alle tester om denne, spesielt den her på hw.no, hvor de tester PSU'n på max. Koster kanskje litt, men skal du ha kvalitet så koster det. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Er fornøyd med min. Stillegående er den ja. Sliter ikke noe spesielt med varme, men har en vifte som drar inn luft igjennom maskinen under strømforsyningen, så den er alltid kjølig. Lenke til kommentar
Locci Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Flott PSU rekke, både 420w, 520w og 620w versonene er å anbefale. Sitter selv med 620w versionen og jeg er stor fornøyd Lenke til kommentar
IdLeR_ Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg har bestilt denne etter at Hiper'en tok kvelden for andre gang på to år. Det som er greit med Corsair er at den har fem års garanti. Da skulle en tro at den er ment å holde så lenge også Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg har 520W versjonenen og er utrolig fornøyd. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg vet at denne PSUen er ganske god, men hvorfor har den blitt så ekstrem populær? Greit nok, den har kraftige +12v rails, men det finnes jo alternativer der ute som er både enda bedre, og kraftigere. Til nesten lik pris. Jeg sier ikke at den er dårlig, jeg sier bare at jeg syntes den har fått litt for myeoppmerksomhet i forhold specs, reviews og pris/ytelse. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Største grunnen til at jeg gikk for denne var at den har modulære kabler, noe som de fleste av konkurentene ikke har. Endret 4. september 2007 av 2mmy91 Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 http://www.hardware.no/tester/stromforsyni...ir_hx620w/40195 Strømforsyningen anbefales på det sterkeste Lenke til kommentar
crazycooler Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) 9427600[/snapback] Få deg annen hobby,det ser da ut til at andre skjønte hva jeg ville fram til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg