Gå til innhold

CORSAIR 620W PSU ,ERFARINGER FRA ANDRE BRUKERE?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har den. Kraftig og god PSU skal det være, virker litt varm, men det er vel bare og regne med.

Ellers så anbefaler jeg og lese alle tester om denne, spesielt den her på hw.no, hvor de tester PSU'n på max.

Koster kanskje litt, men skal du ha kvalitet så koster det.

Lenke til kommentar

Jeg vet at denne PSUen er ganske god, men hvorfor har den blitt så ekstrem populær? Greit nok, den har kraftige +12v rails, men det finnes jo alternativer der ute som er både enda bedre, og kraftigere. Til nesten lik pris.

Jeg sier ikke at den er dårlig, jeg sier bare at jeg syntes den har fått litt for myeoppmerksomhet i forhold specs, reviews og pris/ytelse.

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

9427600[/snapback]

Få deg annen hobby,det ser da ut til at andre skjønte hva jeg ville fram til

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...