Trancton Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Jeg planlegger å kjøpe meg en ny stasjonær spill-PC. Jeg har fra tidligere av en CRT skjerm som jeg kommer til å beholde en stund til så derfor er ikke skjerm aktuelt i denne omgang. I tillegg har jeg mus/tastatur, høyttalere, harddisk, men trenger hjelp/forslag til; - Kabinett (stillegående og praktisk fremfor glam og styling) - PSU (min. 500w) - Minne (min 2 GB) - CPU - Hovedkort - Grafikkort - Lydkort (Skal ha FET lyd i spill!) - Har jeg glemt noe da...? - Krav er at det skal kunne kjøre de mest krevende spillene på best/høyest mulig settings. Er usikker på Win XP vs Win Vista... Skal ikke overklokkes. AMD versus Intel er et fett, det som gir best ytelse i spill. Jeg har null peiling på hvilke elementer som går godt sammen av minne, CPU og HK, så håper på gode tips her til en maskin som drar nye og kommende spill GODT! Endret 4. september 2007 av Trancton Lenke til kommentar https://www.diskusjon.no/topic/825061-ny-spill-pc-til-10000-har-litt-fra-f%C3%B8r/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå