aurstad Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Jeg har nettopp kjøpt meg et Logitech Delux tastatur, som jeg forøvrig er meget fornøyd med.. For de som lurer så er tastaturet at denne typen. Jeg spiller en del, særlig CS og battlefield.. det er når jeg spiller at jeg merker en ting. Hvis jeg trykker ned flere enn 2 knapper samtidig.. dette kan skje f.eks i CS hvis jeg går forover, tilsiden og kryper samtidig. Da piper det i PC speakeren og en av tastene jeg trykker ned blir kuttet ut, f.eks den går ikke ikke tilsiden. Dette problemet er ekstremt irriterende og jeg kan aldri huske å ha merket noe slikt med mitt eldgamle Siemens tastaur! Er det noen som kan forklare hvorfor det er slik og evnt hvordan jeg kan fixe det? Jeg har lagt inn driverene som fulgte med tastaturet, men disse er jo hovedsakelig for hurtigknappene til www-leser osv. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 har du de nyeste driverne da? Jeg vet at det er utrolig irriterende! Har hatt det problemet par år siden. hehe. Løste det ved å bytte tastatur, siden den ikke klarte å sende nok signaler til pc'en. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Det er tastaturet som er b0nkers. Tasteblokken min klikker i vinkel hvis jeg trykker ned for mange taster samtidig. Lite buffer i tastaturet elns, jeg husker ikke hva det var. Men det er iallefall noe som er symptomatisk for Logitech-tastatur. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2003 Er det noen som har logitech tastatur og som IKKE har dette problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå