Gå til innhold

Logitech tastatur piper...

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp kjøpt meg et Logitech Delux tastatur, som jeg forøvrig er meget fornøyd med.. For de som lurer så er tastaturet at denne typen.

Jeg spiller en del, særlig CS og battlefield.. det er når jeg spiller at jeg merker en ting. Hvis jeg trykker ned flere enn 2 knapper samtidig.. dette kan skje f.eks i CS hvis jeg går forover, tilsiden og kryper samtidig. Da piper det i PC speakeren og en av tastene jeg trykker ned blir kuttet ut, f.eks den går ikke ikke tilsiden.

Dette problemet er ekstremt irriterende og jeg kan aldri huske å ha merket noe slikt med mitt eldgamle Siemens tastaur! Er det noen som kan forklare hvorfor det er slik og evnt hvordan jeg kan fixe det?

Jeg har lagt inn driverene som fulgte med tastaturet, men disse er jo hovedsakelig for hurtigknappene til www-leser osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er tastaturet som er b0nkers. Tasteblokken min klikker i vinkel hvis jeg trykker ned for mange taster samtidig.

Lite buffer i tastaturet elns, jeg husker ikke hva det var. Men det er iallefall noe som er symptomatisk for Logitech-tastatur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...