gitarfreak Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 http://ps3.ign.com/articles/817/817443p1.html Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor CURRENT SUPERSTARS Ashley Johnny Nitro Ric Flair Batista JTG Sabu Bobby Lashley Kane Sandman Booker T Kelly Kelly SHAD Candice Michelle Ken Kennedy Shawn Michaels Carlito Kenny Dykstra Snitsky Chavo Guerrero Marcus Cor Von The Great Khali Chris Masters Mark Henry Tommy Dreamer CM Punk Matt Hardy Torrie Wilson Edge Melina Triple H Elijah Burke Michelle McCool Umaga Finlay Mickie James Undertaker Gregory Helms MVP William Regal Jeff Hardy Randy Orton John Cena Rey Mysterio NON-PLAYABLE CHARACTERS Armando Alejandro Estrada Lillian Garcia Stephanie McMahon JBL rocking a suit Maria Tazz Jerry Lawler Michael Cole Theodore Long Jim Ross Mickie Henson Tony Chimmel Joey Styles Mike Chioda Triple H rocking a suit Jonathan Coachman Nick Patrick Vince McMahon in a suit Justin Roberts Shane McMahon in a suit WWE LEGENDS Bret Hart Roddy Piper The Rock Mick Foley Steve Austin Rick Rude Terry Funk Er litt skuffet av roster'en, men gleder meg som en unge til spille Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 EC-DUB Champion CM Punk får meg til å punge ut 500kr til for årets versjon Men skammelig at de ikke har med London & Kendrick mens de har klart å trykke Michelle McCool in der! Men men, så fort jeg får hendene '08 versjonen skal Cena aldri holde ett belte igjen på min 360! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) John Cena må da få lov til å ha belte, han er jo så god da CM Punk er jo bare en liten ukjent fjott for WWE (for meg ihvertfall) Khali og Batista holder for min del, litt Orton også. Shit det var veldig få, forhold til Here Comes the Pain. Endret 6. september 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 synes de kunne tatt med Big Daddy V og The Boogeyman fra ECW. hadde vært morsomt å spille som en av de Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Litt synd at Chris Benoit ikke er med. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Haha, så en film her om dagen. En kalkun av de virkelige store. The Marine, starring John Cena. Jeg har aldri i mine år sett en så dårlig "skuespiller" og jeg trodde det var noe galt da en logo med WWE (tror jeg det var) lyste mot meg i starten. Skjønte tidlig at dette var en dårlig film. Det som skremmer meg er at filmen har spilt inn nesten 19 millioner dollar i USA. Trodde forresten Wrestling døde med 80 tallet, så mye på det som liten, men nå er det bare pupper og tull. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 John Cena må da få lov til å ha belte, han er jo så god da CM Punk er jo bare en liten ukjent fjott for WWE (for meg ihvertfall) Khali og Batista holder for min del, litt Orton også. Shit det var veldig få, forhold til Here Comes the Pain. 9436447[/snapback] ?!?! Trudde du var ironisk, helt til jeg fant ut at du ikke var det.. du burde gå å skamme deg! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Litt synd at Chris Benoit ikke er med. 9437543[/snapback] Han burde vært der som Legende Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Litt synd at Chris Benoit ikke er med. 9437543[/snapback] Han burde vært der som Legende 9439167[/snapback] En som tar livet av kona og en 7 år gammel gutt hører ikke hjemme i noen Hall of Fame/Legende status uansett hvor god han var i ringen Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Litt synd at Chris Benoit ikke er med. 9437543[/snapback] Han burde vært der som Legende 9439167[/snapback] langt ifra. for det han gjorde burde det være en ekstra modus hvor Benoit har begge armene bundet bakpå ryggen, og man kan gi han juling med et stort utvalg våpen. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) *snip* 9437543[/snapback] *snip* 9439167[/snapback] En som tar livet av kona og en 7 år gammel gutt hører ikke hjemme i noen Hall of Fame/Legende status uansett hvor god han var i ringen 9439313[/snapback] Ble det avklart at det var han som sto bak drapene? Endret 6. september 2007 av Bertelsen Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 What about Eddie Guerrero ? Er ikke han ganske "Legende" da? han gjorde ikke noe galt med familien sin. Lenke til kommentar
RKO Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Dette var en dårlig roster. De mangler jo mange da! Men er glad for at The Rock og Triple H er der. De er best å spille med Lettest og kulest Endret 9. september 2007 av RKO Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Er du ikke glad for RKO du har trikset hans på nicket til og med jo RKO (Randy) (Keith) (Orton) Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hvor er det man kan se wwe og raw for tiden? på tv altså? sry of topic Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Var bare ZTV som hadde dette tilbake for en stund siden. TNT går på Eurosport elr Sport1 fredags kveld, men seff så slår ingen smackdown og raw. Lenke til kommentar
Sunhome Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Jeg har hørt snakk om at det kommer downloadable superstars etterhvert. Lenke til kommentar
RKO Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Er du ikke glad for RKO du har trikset hans på nicket til og med jo RKO (Randy) (Keith) (Orton) 9457221[/snapback] Klart jeg er Men det er mye enklere å spille med The Rock og Triple H. Syns Orton var litt klønete å spille med Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Nja.. Triple H er best slenge i bakken slå i trynet til det får farger å en fin pedigree så er'n nede for pin om ikke KO er på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå